June 17, 2008

:: kekasih ::

Photobucket

hey kekasih
tau tak ??
aku suka kamu sbb diri kamu
sbb hati kamu
aku suka kamu apa ada nye kamu
jgn pernah berubah
tetap saja jadi kamu yang itu

hey kekasih
tau tak ??
entah bila aku benar2 suka kamu
aku sendiri tidak pasti
tapi
hingga kini
aku tetap mau meraih tangan kamu
dan aku tidak mau lepas kamu

hey kekasih
tau tak ??
nk bercinte itu sangat senang kan ?
nak dicintai juge sgt mudah
tapi
untuk dicintai oleh org yang kita cinta
itu yg sangat sukar diperolehi
jadi .. aku harap
kamu mau cinta aku selama nye
sebab aku cinta kamu

hey kekasih
aku ini pernah di kecewakan
jadi, pada kamu aku gantung hararapan
aku ini pernah di tinggal kan
jadi, pada kamu aku letak percaya
aku ini pernah disakiti
jadi, pada kamu aku simpan cinta
sebab
aku masih punya keberanian & keyakinan
utk kembali kan kepercayaan
"Insyallah"

hey kekasih
tau tak ??
aku ini sedang rindu
aku ini sedang kuat menahan rase
ingin jumpa
ingin genggam tangan
ingin mendengar kata kata

hey kekasih
tetap lah jadi yg aku sayang
tetap lah jadi yg aku mau
tetap lah jadi yg paling kiyut di hati aku
tetap lah jadi yang itu itu
moge Allah
selalu lindungi hubungan kita

hey kekasih
sungguh...!!!!
aku sayang kamu

__________________________________

itu ...
kata2 untuk si kuwus
ade yg mau muntah darah kee ??
lantak situh
muahahahhahah

*jeling oyin*

28 comments:

mochitsuki said...

hey hey you you..
i dont want your girlfriend..
no way no way..
i think i dont like it..
hehehe...
moge hepi slalu..

^-^icha^-^ said...

chi
lage x relevan langsong
muaahahahaha

mochitsuki said...

patutnye ubah sana..
girlfriend.. jd boyfriend.. :p
ala.. oke la tu..
pepagi tujukan lagu..
kejap lg aku pikir..
lg yg sesuai :D

^-^icha^-^ said...

hahaha...
aku tamo tuju lagu..
aku mau ckp ni..
"bersedia atau tidak ...
bolos saje dinding itu"

muahahahhaa
*gelak2 guling*

mochitsuki said...

hampeh cha..
hahaha...
oke.. ready..
1..2..3..
lompat..
skirt tersangkut da...
terselak pulok..
malunyeeeeeeeee...
hahaha
skali x bolos da.. :))
[sambel tarek napas]
nak kaber prot.. :D

^-^icha^-^ said...

chi
muahahahhaa
dr smlm ni..
x abes2 tgk youtube bolos versi jepon
pastu..aku try lak tk pacman
lagik mcm haram...
muahahhaha

skirt sangkot ekkk ??
pastu..montot lak sangkot kat dinding..
adoi laaaaaa...
jatuh lak kat air panas..
muahahhahahah
saket perot...
saket perot...

Anonymous said...

chi : skirt ke yg sangkot @ lemak di lengan tuh sbnrnye..hauhauahua


dot: woiit pompan.. xder pe yg mampu aku ungkap kerana aku x perlu seme tuh..

woiit pompan.. xder pe yg aku perlu buat kerna aku adalah aku yg x perlu buktikan

tp sedarlah kerna aku chenta ko sbb aku adlah ko bler ko bersama aku..

^-^icha^-^ said...

b
moge ttp saje begitu
wa chenta lu la babe
*pelok pelok*

mochitsuki said...

aku de keje..
sat gi aku komen..
sambel membalas..
komen2 di atas :D

Dyana Halim said...

nape bf icha pnggil 'woit pompan'??
icha punye la sopan kate 'hey kekasih'..

*sgt tak sesuweiii tau*

tp korang nmpk sgt sweet...

moge kekal bahagia :)

^-^icha^-^ said...

chi
keje ke tgk youtube
muahahhaha
baek baek .. ;)

dyana
x sesuai kee??
cha oke2 jek ..
maken dia gitu..
maken jek cha sayang...
hahahahha ... ;)
dia saje yg swit..
cha tidak..
aniwei..
tengs dyana :)

Oyin said...

apsal jeling aku lak [-(
apa kna mengena ngan aku??

kudut kudut...ni mesti ko main bomoh kn...sbb tu cha ske kt ko haisshhhh

Oyin said...

why always beauty wif the beast...
*geleng pala smbil tunduk pndang lantai*

Mr_Aries said...

ermmm... *geleng kepala sambil guling2 atas lantai,trus gi toilet* muntah sgala isi perut.. :P

^-^icha^-^ said...

yin
mane ade bomoh laa..
ikhlas tau..

yin lg
dia yg beauty..
aku yg d beast
huhuhuh

mr aries
muahahahhaha
muntah..muntah...
jahat...
buweekkkk

Oyin said...

wawad lh yg beast [-(

^-^icha^-^ said...

yin
heeerrrrppppp [-x

(o_0) said...

aku igt utk aku :((

=((

^-^icha^-^ said...

chem
err... errr...
huhuhuuhu

^^CoMeL^^ said...

tomeinye dak kuwus tu:x
saje masok lepas wendu kat kuwus:|

(jeling cha:-")

Marllyanna said...

na ader lagu best!

Cause you give me something
That makes me scared, alright,
This could be nothing
But I'm willing to give it a try,
Please give me something
'Cause someday I might know my heart.

by jame morrison! :)

sayang sis selalu!

^-^icha^-^ said...

mels
miang..
mencik..mencik..

Na
tengs sista..
sis lebiutu ;)
owes ..!!!!

.::WaNiE::. said...

cha angau:P kekekkekek

Oyin said...

ada ker si kudut tu kata tomeii...
hilang akal per [-(

^^CoMeL^^ said...

cha...
sesekalik jek:-"
bile lagik mo
jadik miang=))

wendu kaMo la cha:((

starstar said...

ekekek
suki,,
siap berlagu lgik..

cha sye ske ayat2 tuh..
dye mesti senyomm bile bace,,
hehe

pencinta^setia said...

wanie
memang..memang...!!!

yin
hampes la dia ni..
hahahah

mels
tamo byk2 kali eekk
lempang nnt

bintang
arap2 dier senyum laa =)

^^CoMeL^^ said...

smp kaki kamo
mo lempang saya:-<

tape2..
lempang la tk taket:-"
nk kiss kuwus plak kali ni
muachz!!pelok skettt

lalalala:-"