January 25, 2008

:: shoping...shoping ::


adesss...aku rs...bulan ni paling byk aku shoping ..
dlm almari aku tuh..ade lg 3 bj yg aku lom pakai..
ntah bile mo pakai..
beli jeekkk...
tp..yg btol2 gune duet aku...
adelah semalam..
duet bonus..
aku mmg tamo beli ape2...
juz nk cr jeans..
sbb arituh...cr kat kl pon tade bekenan...

so...smlm...ajak yana pg merayap..
soh dier teman cr jeans...
dier tuh oke saje..
tp..klu dgn yana..bese la dier tuh..
dier x kasi da aku bli levis..
soh carik jeans laen..
dier kater...try lak pakai brand laen..
hampesss.....dier byk duet leh laa..
hahahah
ari tuh..dier br grab 1 guess...
jeles..jeles...
so...kitorg msk gak guess smlm..
ade gak la...certain jeans yg aku mampu ..
mampu sbb dpt bonus nih....
klu x...tadenyee...
tp..cutting lak mcm x bape cantek..
ade yg cantek..mmg aku bekenan..tp...harge...x hagak2..
mmg bkn standard sayep...
then..pusing lak tmpt laen..
kat topshop...still tade yg lawa...
pg esprit..... pon oke harge dier..
tp..still cutting nye aku x bekenan..
yg bekenan sume over bajet...
hahaahahh

last skali...aku try pg roxy...
yana x bape gemar..
dier kater cam dak2..
alaaaaa....aku ckp dier....
"org ni dh maken tua...so..kene la cr smthing yg nmpk muda.."
oke x alasan aku..
hihihihihi
selak2...try2...
so ade 2 yg aku bekenan..
harge pon oke....
cutting mmg oke...
skinny jeans...
i lykeeeeeeeeeeeeeeeee
pg mati la...aku gemok ke ape..
yg pnting...suar tuh mmg lawa + selesa sgt...
ari tuh..kat bugis street ade gak skinny jeans..
si kerol tunjuk..
tp...x bape nk lawa...
so...pas try....yana kate oke..
aku lak ckp... "nmpak gemok la seh..."
mencik..mencik...
then..yana kater...dh mmg gemok..nk wat camne....nk tg kurus biler..???
so...aku decide...
amek 2-2
muahahahhahaha...sayep tamak...sayep tamak...
alaaaa...bile lagik kan ...
bkn slalu dpt bli byk2..
time dpt durian runtuh ni laa..
tp xpe..
smlm aku dh saving kat ASB
w/pon dgn berat ati
tp... aku kuat kn smangat utk menabung..
huuhuhuhuhuh



pas puas ati beli jeans...
kitorg ronda2 lg....
msk esprit lg...
jengah2 baju yg agak murah2..
kali ni...aku kene cek btol2...
mcm ari tuh aku kat kl dgn chem...
nmpk t-shirt tu harge 79.90
aku pon...suke laa...lawa .. ijau lak tuh...
lelaju pg kaunter mo byr...
kasi sekeping 100.00
satgi..dier pulang kn seposen...di ulang...SEPOSEN...
upenye..harge.. rm99.90 ...
buduh...buduh....
bek aku beli kat bundle...
leh dpt 5 pasang kot..
chem pon satu... x mo tgk btol2... [-(
*tp x leh slh kn chem..dier kn pakai spek...kurang jelas...*
(maap chem) ... hahahahahh
then...ronde...ronde....nmpk la 1 bj tuh..
kaler biru..
grab dat one...
harge pon berpatutan...
so...lelaju byr....



pastu...yana udah lapa..
ye laaa..slalu aku teman dier shoping..
kali ni..dier lak teman aku
so... kene upah mkn laa..
pg kat johnny's..mkn steambot...
yana mmg suke mende tuh...
siyes....giler kenyang...
tp...yummmmmyyyy.....sedap... =p~

sbnrnye...mo cr skali befday present utk yana
tp...dier asek2 tamo..
soh pilih beg kat roxy...tamo
tade yg bekenan kate nye
soh beli jeans roxy...dier kater...dh byk jeans kat umah
xpe laa...nnt aku men beli je la ape2 utk dier..
nk soh dier pilih...punye la ssh...

mlm ni mo pg mkn2...
boss banje...
psl dier dh kaye...
hahahahahh
yeaaaahhhhh

17 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

:o shopping lg :-w ..

erkk sbnrnye.. last week pon aku shopping.. bln Jan ni byk gilos aku shopping ..

ko xpe la .. de bonus .. aku ni.. ade kutu pon bp sen je :-s .. nk g jejln lg ..huhuhuhu..

ape ni cHa .. kate mo menabung.. awall thn da shoppingggg :-ss

=))

aku ke berslh?? ampunnnn..

tp siyes a.. aku nmpk ape yg ko nmpk.. 79 bkn 99... ke dia tipu nieh... :-w

=))

-icha03- said...

chem... x elok shoping byk2 [-x aku dh saving wei... berisi gak ASB aku tuh... hahaha

ko tuh..kate mo beli laptop.. :p

tu la psl..nmpk mmg 79 kan.. xpe..xpe...dh beli pon..nk wat cane... huhuhuhuhu

.::WaNiE::. said...

shopping la selagi ko bleh shopping..harharhar..nanti dah jatuh miskin sekejap duk diam2 kat umah tau..

-icha03- said...

wanie... =) yerpp..tol tuh... hahahah =)
arap2...tade la miskin...moge.. rezeki aku sentiasa bertambah...
amiiinnnnnn [-o<

Es hash ei Ka Ei en said...

yeah beli laptop .. mustiiiii..

ngak saba nieh... huhuhuhu..

pasni kena contrl a nk shopping :|

-icha03- said...
This comment has been removed by the author.
-icha03- said...

CHEM .. kuat kn smangat anda... anda buleeeeeeeeeeeehhhhh

mochitsuki said...

heheh.. komen aku..
da ilang..
mod x ske aku..
dia zass komen aku..
tape2..

-icha03- said...

chi :o ... pitenah...pitenah...
muahahahha =))

.::WaNiE::. said...

cha, miskin kejap aku selalu gak..bila nak hujung2 bulan gaji plak xmasuk2..hahaa

-icha03- said...

wanie...idop berdua xpe.. leh share... =)
x mcm sayep.. :(

.::WaNiE::. said...

cha, cepat2 la hidup berdua lak. :p

-icha03- said...

wanie...tolong doa kan saye... ;) terima kasih

Es hash ei Ka Ei en said...

semangat tgh ilang ni :|

-icha03- said...

erkk .. :o camne leh ilang nie..
:-w

mochitsuki said...

ola....
hihihi..

Marllyanna said...

wahhhhhh,
tanteeeeeekk baju dier,,:P