January 1, 2008

:: welc0me 2008 ::

hepi nu yearhepi nu yearhepi nu year


selamat tahun baruuuuuuuuuuuuuuuuuuu .....
smlm...igt kn nk celebrate gak..
so...kuar ngan ecey,mael,arun pg jusco..
tgk wyg....
citer code name : the cleaner
lawak gak...mcm siak...hahaahh =)

aku bajet...citer tu abes dkt2 kol 12
upenye... citer tu awl abes...
kol 11.00 dh abes...
so....x dpt la tgk bunge api kat situ..
kitorg gerak trus...
mkn kat osman...
ape lg...kuew tiaw...
dh lame x mkn kuew tiaw..
tgh2 mkn tuh..
tetibe bunyik dentam dentum..
alamak...
x nmpk laa...
klu aku mkn kat luar..
leh nmpk..
tp...luar penoh giler..
so..tpakse la mkn dlm..
xpe laa..
thn dpn je la tgk..

td pagik... mengadap COO
mmg dh jd rutin..
evry year...1/1 kene ngadap dier...
mcm biase laa...
dier citer ape yg berlaku sepanjang 2007
byk mane untung...
sape kene promote..
sape yg ade mslh..
hahaha

n tengs to my bos..
psl...aku nye grade di naekkan..
tp...x tau la gaji aku naek bape..
tg je laa..
arap2 byk laa..
tp..sikit ke byk kee...xpe laa
yg pnting...ade...
x cerewet laa..

dgr COO aku citer..
alahai...
mmg2 growing company aku nih..
warehouse kitorg akn siap x lame lg..
akan tambah branch kat china & vietnam
profit kitorg hit target
haaihh... giler bangge aku ..
arap2..company aku trus maju
move forward..
arap2 gak...bonus byk laa..
ye la kan... profit dh hit...
lbh lagik..
so...byk2 kn bonus tu ye bos..

aku mo pulang...
suppose ari ni kene pg restoren IM
tp...aku rs...mcm x smpt..
ade kenduri umah akak aku
alahai...
sian im
maap ye im...
:(

13 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

ko kije ke ri ni??

rugi weh xg opening kedai IM..

INtan kate IM dekut .. kalo ko g len kali xdpt la freeee... huhuhu

wehhh INTAn ajak aku konvoi JB.. mo g kedai IM.. bln satu ni la :p..

intan pon xdpt juin ari ni.. dia juin konvoi Jazz ke PD ..

so nnt kami plan trun sne ko sambut eh :>

-icha03- said...

chem..JB mmg x amek nu year.. JB amek awal muharam..tp ade gak company yg cuti laa...

tu laa..lg pon..tade geng laa.. jauh tmpt tuh... :(

korang nk dtg??waaa...bagus laa... bile.. ?? bln 1... ?? jgn 20hb yee.. besfren aku tng...

aku pasti smbot deh.. :*

.::WaNiE::. said...

oo camtu ek cuti sha, kompeni aku selagi ada cuti yg entitle tu "national" ngn "selangor" abis kitaorg balun :p

tahniah tahniah ek naik gred

-icha03- said...

wanie...nnt...10hb ..baru la cuti.. =)

tq..tq...

Es hash ei Ka Ei en said...

uiksss xamek ker JB??? awal muharam bkn sume cuti ker??? ermmm musykil nieh #-o ..

a'ah jauh dr tmpt ko la plak ek kedai Im tu ... tp IM nkk kat ner eh ??? .. =))

aha begitu le kesahnye ..INTAn ajak konvoi.. aku okeeee je :p

ermmm xpasti date lg .. tp hope pas gaji ler :p

-icha03- said...

chem... ye saye... =) begitu lah citer nye... =)

weii...ko cuti ehhh awl muharam.. ?? pasti nih... ???

ade plan ... :|

Es hash ei Ka Ei en said...

suke la tgok pict ko yg ats tu :x ..

cam dak skolah :)) ..

kiuttttttttttt...

"garang tapi.....cuteeeee"

tagline sape kah itu :-"

-icha03- said...

tagline tuh.... alahai....
rindu nyeee....
tunggu "kami the movie" yeaahh...

tq puji saye.. :">

mochitsuki said...

say hi jek..
xtau nak komen ape..
cam ape je kan..
ahhaha.. lantak aa..

eceli.. IM tu sape..
IMRan?? naIM???

Es hash ei Ka Ei en said...

aku wendu ABU :x :(

xsabanyeee mo tgok KAMI D MUVI :x

cHi Im tu NAIm la :p

mochitsuki said...

oo naim da bukak restoran.. :o
x cakap pon ngan aku..
sedihnyee...
padan aa aku x nal..
sbb aku panggei naim..
nama manje dia.. NAi..
hahaha

-icha03- said...

chi miang.. =))

mochitsuki said...

hahaha.. saje jek..
NAi kan cam manje2 jek..