December 10, 2008

:: my bestfriend wedding ::






7 dec 2008
hari pernikahan kawan baek aku. kawan terbaek
semoga kekal hingga akhir hayat
semoga bahagia sentiasa
semoga Tuhan sentiasa memberkati kalian
semoga kalian sentiasa sabar dan tabah menghadapi segala dugaan
semoga kalian lekas lekas punya cahayamata
aku tak sabar menanti yang itu
dan juge, semoga kalian tidak melupakan aku

*sebak*

dari awal mereka kenal
kemudian putus. kemudian sambung kembali
terputus terus ketika yana sudah mau nikah dengan org laen
kemudian, sambung kembali
aku tidak tahu mau bilang apa tentang naza
betapa dia sungguh sabar dengan ini semua
kalau sudah jodoh; begitu lah

sudah banyak peristiwa yang kita kongsi bertiga
masalah, suka, duka
mana mungkin aku lupa semua
dari dulu, aku hanya suka naza untuk jadi suami kak yana
entah la kenapa, walau dia jauh lebih muda dari kami
(dia muda 5 thn dengan kak yana)
tapi aku suka sungguh kalau dia jadi suami kak yana
sifat tanggungjawab itu, selalu ada dlm diri dia
dan aku yakin, cuma naza yang sabar dengan kak yana
begitu juga aku, yang tak pernah penat layan karenah dia


*tarek nafas*

aku sedih sebenarnya tau
sebab kak yana sudah ada naza
aku dah hilang sorang kakak nih
tapi takpe laa, tgk dia bahagia itu kan lebih baik


maaf. aku masih menumpang di rumah kalian
maaf. andai aku mengganggu
nanti aku pikir kan
bagaimana untuk aku kasi ruang kalian berdua
pindah keluar ke, tgk la nanti


sudah la. tak bole menaip lagi
sebak sungguh

kalian, tolong ye, setia
itu saje pesan aku
sungguh. aku sayang kalian berdua
sampai bila bila


akak, tetap la jadik kakak terbaik org
tetap la jadi pendengar setia org
lps ni, da x bole nk baring2 sblh akak
da x bole nk manje2 dgn akak
jadi seorang isteri; tabah ye ?


"my precious"

7 comments:

aNaS said...

akhirnya..kawan aku yg sorg ni dh diambil org...

chik Star said...

cantiknyee kawan baik cha nih,
tua 5 thun? tak nampk pon kn.
awet mude nih.
:)

cha nk tgk lg gmbr kawin.
bole.

cha jgn sedih,
nnti giliran cha pulak.
:)

pari-pari said...

kakak bila lagi? hehe

@nnap3jelov3b@by said...

cumel la cha n fren
huuhuhu x sabar nk tunggu turn cha plak :d

.::WaNiE::. said...

takpelar ape kata ko jadi kakak aku pule 8->

-icha03- said...

ana
tu laa
tgl kite jek ni
hihihi

bintang
nk tgk pic laen
ade..tp x leh nk publish link kat sini
kasi emel, nnt cha kasi tau
oke ;)

pari pari
tunggguuuu ... :p

anna
lmbt lg ni..
doa kan supaya lekas smpai jodoh oke

wanie
mau ke jadik adik aku ?
mau?
mau?

megat said...

macam pernah lihat masjid tu!? masjid jamek kota tinggi kan?