December 30, 2008

:: AKHIR 2008 ::


walau permulaan 2008, selalu buat aku sedih
selalu buat aku menanges
tapi
aku selalu yakin, pasti ada hikmah di sebalik nya
dan Tuhan itu maha adil
di beri kegembiraan pada aku di penghujung 2008 ini
aku ada kekaseh yang sangat indah
aku cuma mahu bilang itu
doa kan;
kami bahagia smpai bila bila


sungguh.
ini yang terindah
kekaseh; terima kasih
______________________________


selamat tahun baru kamu kamu
semoga 2009 menjanji kan yang lagi indah
Insyallah

11 comments:

Anonymous said...

cute seihhh mamat tuh..lalalala

bAbybEe said...

macam kenal ini pitcha :-/


icha ~ kamu keje tak :-s mo tanya nih blog daku tak leh nak bubuh komen... nggak tau mane mo letak :">

.::WaNiE::. said...

happy new year cha >:D<

gUrGuRlZ said...

happy new year akak...

ciKenit said...

tahniah ye cha...
:)
tak saba nak tunggu.
wuhuuuu!

btw, selamat tahun baru.
pade mawi juge!
sile sayang cha sampai mati.
^.^v

Anonymous said...

ciki : kalo dah mati cane mahu syg..?? giloss..

pari-pari said...

sweet banget dehhh
muge kekal sampai ke jinjang pelamin
samapi akhir hayat juga!
:)
heeee

kakkk
ade requesttt
hee
kalau kawen jgn lpe jemput ea?
;)

^^CoMeL^^ said...

Selamat Taon Bawu kowang dua!!
Arap2 thn ni ade kaba gumbira
dr kamu bdua yeah!!!

**Incik kudut**
jaga cha bek2..bg dia kegembiraan yg tk thingga!!
jgn bagi dia sedey..
monyok pon taleh tao!!

blur " ~ " specky o_O said...

cantek juge aku amek ini pic kan 8->

slmt tahun baru Cha :*

mlm td blk awal tak0t kuduT marah ke tak0t ade m0m0k =))

Fadli said...

update lah weiiiiiiiiii



tingin nak tau cita terbaru..lalalal

chik Star said...

amin.
:)

hepi new year.