January 20, 2009

:: ujung minggu di batang kali ::

ujung minggu di KL sangat indah
jangan tanye kenape aku pergi ke sane
selaen untuk memang jumpe encik kekaseh,
ade hal yang penting perlu di uruskan
sempat juge bershoping sakan layan kan encik kekaseh

terima kasih cik+ana+yg+bakal+jadi+isteri
sebab sudi tumpang kan saye tido di umah encik
kang ujung2 mg dpn tido lagi
bole kaaaaa ??
*angkat2 kening*
maaf juge, sbb aku cuma sempat,
banje ko nasik lemak kat kedai mamak
laen kali la ekk ;)

terima kasih juge dekat encik kekaseh
sebab sudi tumpang umah encik yang sangat riuh itu
huh...!!!! sangat riuh mase MUH menang AJL tuh
buweeeeeeeeeeeeeekkk ... skit pon gua x heran la beb
oke. x leh citer lbh2 psl MUH ni
kang aku kene pangkah pulak
euuuwwwww....takot nye ai

walau..surprise aku x menjadi
dan oleh kerana surprise yang x jadi tuh
aku kene naek cab untuk ke 1utama
tapi xpe, tu kire pengalaman la kan
sebab aku ni jauh, jadi jgn mengade la nk wat surprise2 bagai
encik kekaseh x teruja pon
naseb ade encik ana yang sgt comel tuh
yang amek aku kat 1utama,
dan naseb juge aku dpt encik teksi yg sgt baek hati
alhamdulillah


owwwhh yeeaaa...
mase jln2 kat 1utama tuh
bole pulak aku terjumpe dgn akak kecik dan abg beso
heh.
dak tuh kan..maken comel tau
comel sgt!!!
rase mcm nk campak jek dia kat tgkt bawah
siyes comel
aku jek yg maken serabai
tu akak kecik tu ckp laaa
siot jek...ni btol2 terus terang nih
hahahaha


beb, gua serabai ekk ?
mase yg kite jln2 esok nye tuh
gua dh x serabai kan ?
lu suke kan?
gua dh jd amoi lu smule kan ?
kan?

*jeling oyin*

hahahahahah

5 comments:

Oyin said...

cha...
tau comel...lbh2 lg ngan rmbut bru ni muahahahaaaa

mmg mase tu ko serabai laa...tp aku dh nmpak ada prubahan kt ko...nmpak kiut jer lalalalalaaa

tp klau kuar ngan kudut tu ko mmg kna serabai laaa...sbb klau ko comel2 nmpak x sesuai ngan kudut yg sgt x kiut itu muahahahaaa

Anonymous said...

sbnrnyer oyin x comel pun..tp mungkin dah xder sape yg comel kt sekitar tu (sbb time tuh chenta ku pun srabai..xkn nk ckp *mamat* tu plak yg cumel) huhauahua..maka dia lah yg jdk cumel...


babe..mmg lu sgt ahmoi gua yg pling chantek pd ari ahad tuh.. gua rase nk bitau kt seme owang jek..

@nnap3jelov3b@by said...

huhuhu ntah bilew la nk jumper cha...oyin huhuhu lama x jumper dia :D

-icha03- said...

yin,
nmpk ekkk perubahan nye ?
alahai..
kantoi ni..
weiii
boipren saye kiut tau..
herpp..herp..

babe,
terima kasey
malu nye gua
huhuhuhu

anna,
tg cha ade anak kang
br leh jmp anna
:p

@nnap3jelov3b@by said...

cha jaat :P tamo kawan :P