March 16, 2009

:: 15 mac ::

oke. patot. aku publish entry ni semalam
tapi sebab aku tak jumpe internet
aku x dpt nk buat camtuh
sooo, ari ni la baru aku dapat publish
maaf kekaseh

___________________________




15 mac 2008
kau ingat tarikh ni ?
tak ingat? aku tahu.
tak perlu la kau ingat
biar aku saje

tarikh ni adalah
kali pertama aku jumpa dengan dia
kali pertama aku menatap wajah dia
kali pertama aku dengar gurau senda dia

terima kasih VF
sebab anda, kami bertemu
oh. kenangan family day
masih dalam ingatan

siapa sangka
lelaki yang pernah aku abaikan
2 tahun lepas tuh
sekarang sudah hampir
menjadi milik aku
siapa sangka, masa cepat berlalu

kalau 15 mac 08 kali pertama kami bersua
kalau 19 apr 08 kali pertama kami 'berdating'
kalau 1 may 08 hubungan kami semakin erat
dan siapa sangka, tanggal 27 dec 08
kami di ikat dengan tali pertunangan
dan sekarang
kami sedang menghitung hari untuk di satukan
siapa sangka
aturan yang maha kuasa itu sangat indah
sangat cantik
di beri nya aku kecewa
dan di ubati nya aku dengan keindahan

bukan mudah untuk kami sampai ke tahap ini
terlalu banyak dugaan
terlalu
dan untuk aku berada di sisi dia
bukan sedikit kesabaran yang aku perlukan
tapi aku selalu percaya
semakin sukar untuk aku mendapat kan sesuatu
pasti ada manis nya ia
dan aku yakin
dia itu yang termanis
ini bukan entry pujian untuk dia
ini bukan entry merayu dia
tapi ini adalah entry jujur dari aku
entry ikhlas dari aku
dalam hubungan ini
yang terindah itu dia
yang terbaik itu dia
dan moga moga
yang tercipta untuk aku itu adalah dia

Demi Tuhan
aku tidak sabar
menjadi yang halal di sisi dia
tidak sabarmenjadi isteri dia
insyallah

8 comments:

(o_0) said...

eh 15 march eh FD tu :-?

wawawa hilang ingatan! ..

setahun sudah berlalu ..

jeles la idup ko byk kaler... bia ade pahit.. tp manis pasti menjelang tiba..

tu baru nama kehidupan..

idup aku ni kosong aje.. ngee...

papepon.. semoga tetap bahagia selamanya... ;)

.::WaNiE::. said...

aku baru teringat lar 15mac aku bercouple ngn husband aku tahun 2005..huhu

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

daku nyer aniversary 18 mac ahahaha neh becinta bkn kawen ekekeke

kuin said...

icha, upa2nya kita btunang pada tarikh yang sama lah sayang huhu 27 hb dec 2008 .. heheh allhamdulillah :x

Dyana Halim said...

congrats dh tunang..
nnt kenduri jempot tau..
hehe..
nak gak..
:)

You Dont Know My Name? said...

saye..saye...
sebak

*hikks..hiks....:S

sesungguh nyer saye, sayang awak..:)

selalu...

saye mau liat awak sebelum menjadi isteri die..


........

Padli said...

tarikh ni gak kete aku kene langgar:((


kete tu gak bawak wawad jumpa icha:-"

Oyin said...

a'ah
tarikh ni gak...mamat yg ntah dr mna dtg...yg aku x knal...tetiba angkat aku huh!!