April 16, 2009

:: kecewa ::


kecewa
sangat kecewa
aku baru lepas lihat keputusan peperiksaan SPA
bagi jawatan PTD
jujur nya, masa lepas jawab hari tuh
memang ada rasa yang aku akan gagal
tapi, aku masih harap yang aku ada peluang

tapi
itu la
Tuhan belum mau kasi aku peluang
kot
jadi. aku GAGAL
apa pon, terima kasih la
beri aku peluang duduk peperiksaan tuh
siapa siapa yang LULUS tu, aku memang tabik la
sebab dengan masa yang diberi tuh
aku rasa macam jahat gile babih orang yang buat soalan tuh
huh..!!


"Dukacita anda GAGAL ujian yang telah diadakan pada 21/2/2009"
dia tulis camni la
kot ye pon aku gagal
tak payah la tulis "bold" ngan huruf besar tuh
lepas tuh, depan2 lagi dah tulis "dukacita"
aku kecik hati ni
tak tahu ke ?
huh.


* babe
gua nak bahu lu nih
sungguh. gua kecewa
gua dh gagal ni
:(

10 comments:

Mrs. Wifey said...

Cha,
sabar. dugaan tu. apa kata icha cuba apply jawatan yang bawah sikit dr PTD tu. as i know, klu apply PTD, min kelulusan is degree kan?. sb dulu sy pun mcm tu. apply jawatan yg setaraf dgn kelulusan, tp tak pernah dapat. bila saya downgrade kan, Alhamdulillah dapat pulak. bkn apa, once kita dah ada dlm gov ni, mudah sikit kita nak upgrade ke jawatan yg lebih tinggi.

nway, gd luck!.

ciknaem said...

salam jengah...
sabar sis... PTD tu cam mmg pyh jek nak lepas kan?
dh le jwb smpai sakit pale otak... pnya le lama dr pg smpai petang....

apepun.. jgn penah penat utk cuba lagi..mana tahu rezki pas berumah tangga lagi dipermudahkan..

*peace*

.::WaNiE::. said...

sabar :) xtau nak cakap ape :)

blur " ~ " specky o_O said...

I'Allah...lepas ijab nti pasti rezeki dtg beg0lek2 ;)

jgn mudah kalah oke ;)

k0 kan kuat smgt...cume bdn je xsmgt2 :))

(o_0) said...

ntah len kali ltk la SUKACITA DIMAKLUMKAN ANDA GAGAL .. kan kan kan kan.. xdek rase perikemanusian langsung diorg nieh.. huh!!!!

^^CoMeL^^ said...

Chamel sukong cadangan yg Mrs.Wifey bagi tue..
cube eh..mane tau rezeki cha..
cha dpt..yg penting masok dlm Gomen dulu jawatan kendian leh upgrade
*kiss*

aku.. suki.. said...

PTD tu makhluk ape :D

Anonymous said...

PTD tu.. Pegawai Tadbir Diplomatik
*peace*

Anonymous said...

moi : Peg. Tadbir Diplomatik tuh keje dia kene g negara2 yg perang2 mcm iraq pastu setelkn ek..?? gua nih bodo sket bab2 nih..

kuin said...

cha, kuin pun sama.. hukhukhuk.. saya dpun xlepas jugakkk :(( huwargaaaaa :(( huwargaaaa penat saya satadii tauuu