October 12, 2010

Terima Kasih, Tuhan

ehem
dah lama sangat rasa tinggal kan ruang nih
rasa macam dah tak tahu nak guna blog nih
gaya nak wat coretan pon dah ilang kot
heh

aku kat JB nih
berdua saje dengan aryan
encik suami di KL
terpaksa tinggal dia seminggu
rindu.sangat sangat
hati aku tak tenang tinggal kan dia
kasihan suami aku
semoga Tuhan berkati kite, kan sayang?
semoga Tuhan dengar rintihan kite
dan juge
semoga Tuhan tidak pernah lupe dengan kite

dugaan
urrghhhhhhh
Tuhan,kuat kan lah jiwe aku
terima kasih Tuhan, walau dugaan yang Engkau beri sungguh menguji
tetapi, terima kasih
kerana kau kuat kan pegangan genggaman kami berdua
terima kasih kerana sayang kami x pernah padam
terima kasih kerana kau beri putera yang menghiburkan

18.10.2010 aku mula bekerja
setelah hampir 8 bulan menganggur
akhirnya Tuhan beri aku rezeki
Terima kasih Tuhan
tapi, hati berat mahu tinggal kan si kecil
ahhh...pasti aku rindu gelak tawa nya
pasti aku rindu tangisan nya
pasti aku rindu dengan keletah nya
*fuuuhhhh,,,tarik nafas dalam dalam*
aku kene kuat weh
kene kuat nak hadap semua nih
aku perlu kerja untuk dia juge
aku kene ikhlas
ikhlas untuk tinggal kan dia
semoga Tuhan selalu lindungi dia
semoga Tuhan selalu kuat kan hati dia
dan semoga Tuhan selalu memberkati si malaikat kecil aku itu
*tarik nafas lagi*

_________________________________


**Kesayanganku**







5 comments:

^^AnGGun^^ said...

wendu cha n famili =(

Intan said...

semoga kau kuat..hati ibu mana yg sanggup tinggalkan si kecil..tapi semua ini utk dia jugak kan :)
smua ibu nak tgok si kecil membesar depan mata tapi...


kuar mencari rezeki utk si kecil jugak kan :)

Intan said...

semoga kau kuat..hati ibu mana yg sanggup tinggalkan si kecil..tapi semua ini utk dia jugak kan :)
smua ibu nak tgok si kecil membesar depan mata tapi...


kuar mencari rezeki utk si kecil jugak kan :)

Anonymous said...

apekes blk kg lelama.. zam dah tnye ni bila korg nk ajak dtg memkn :| .. xtau ah dia tu nk mkn ke nk jumpa aryan.

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

eh cha da kuwussssssssss hehehe gila lama x tgk rindu gilew2 :D