October 13, 2010

:: the reason why ::


sebab kenapa aku di sini, di JB hanya berdua dengan aryan


sebenarnya, aku menuntut ilmu
*psttt...untuk chem yg sms aku tny ari tuh


heh
sesiapa yang kenal rapat dengan aku
mesti tahu, aku x pandai masak
dan juge, aku takde langsung apa2 kemahiran tertentu
kemahiran aku tidur & tengok tv & juga layan aryan je kot
hihihih
jadi nyaaaa, bila aku tiada rezeki untuk bekerja
aku buntu
stress
sebab x tahu dengan cara apa aku dapat bantu incik suami

itu sebab, aku tabah kan hati
cekal kan hati untuk pulang JB
menuntut buat kuih ni dengan akak aku
harap harap
dapat la membantu keluarga dan menambah kan pendapatan

siapa sudi, jangan segan segan untuk tanya
aku bole kasi sample untuk rasa
tapi, klu dah rasa, kene order terus
lalalalalalla
*chem...ko wajib order tau..!!!!!


oke
da
segan nih
huhuhuh
ape ape, contact aku!!!
^-^
*off laptop lelaju*
hihihihih

3 comments:

^^AnGGun^^ said...

nampak sedap...
aku suke tuh..hehe bape ko jual tuh?
*bagi la rege kekwan*

Anonymous said...

cha : nmpk mcm cheese tart jek..??

mel : patotnya kengkawan la kene kasi lebey.. name pun kwn.. kene la tlg kwn.. dah la kwn tuh bru nk niaga.. huhuhuhuu.. *sorry mel kalo ko trase*

Anonymous said...

owh blajaq masakkkkk...
wah buat kueh lg tu.. nyum nyum.. tp apesal ko nuntut lps dah abis raya.. ishkkkk.. kalo nuntut awal leh aku promosi kat opis ni..

ko tau la TM sume mende nk rasa nk beli.. huahuahua..

erk! aku kena wajib beli eh.. sedap ke tak ni .. wakakakaka.. boleh boleh.. aku beli ltk opis promote2 .. tp kena buat sedap² ye. :p