October 30, 2007

:: the bloggers ::


pagiiiikkk alll
ari ni aku curik mase skit..utk wat blog
sbb...jap2 lagik pasti aku bizi
aku mmg tg pic2 ni dr intan...
then .. br leh update..
bkn ape pon...
juz nk share kat korang...
below pic...ade lah antara blogger2 yg aku syg..
hahahha
diorg adalah♥cheM, ♥intan, ♥molly


seronok sgt2 jmp diorg nie..
lelagi.....
ini adelah 1st time aku jmp si ♥intan tp tu laa...
aku x dpt stay ngan diorg lelame
sbb....ntn kol bp lak aku nk smpai umah..
kannnn... ?? :(
sgt2 sedey....
xpe laa...hope 1 day...
leh jmp diorg lg.. :*
kan koraaannggg...

aku gak....dpt smthing dr diorg..
kekure comey dr ♥molly


sgt2 cute
even..dier x suke giler kaler ijau..
tp...dier bli kn jugak mende kaler ijau tu utk aku...
tengs ye mollyyyyyy
pastu....
aku dpt ferrero rocher dr
♥sheM &♥intan


sedap banget deehhh
abes licin aku keje kan..
muahahahha ...
tengs2 sgt2....

oke laa....smpai sini dulu yeee...
mo wat keje ni...
bos dh jeling2 tuh...
gugup plak ai...
hihihihi
satgi...aku update lg...
tata all..

bek to work... :-h

8 comments:

.::WaNiE::. said...

iskisk apesai ko tak story ko kene gosok baju intan gak..hehehe

-icha03- said...

hahaha... =)) kene stori kee.. ?? amal jariah x elok citer kat org... :|

mochitsuki said...

hehehe.. pe jek..

tp yg pasti.. cute giler la..
kekura sana..
tingat kat jets..

tp.. kalo molly ngan she ada..
mesti ada jek mende derang bawak..
tingat aku dpt baju shell ritu..

-icha03- said...

chi..tu la psl...segan aku ngan diorg nie.. :( aku tade kasi diorg ape2 pon.. uwaaaaaaaaa... :((

Es hash ei Ka Ei en said...

xyah kasik pape pon .. :| ..

-icha03- said...

kasik kasut... :|

Es hash ei Ka Ei en said...

smlm aku g angsana nmpk kedai kasut.. aku tnye mol.. sini kan cHa beli kasut aku??.. dia kate xtau..

nk tipu kunun.. haha..

tp aku xsmpat nk usha kedai tu.. :p

-icha03- said...

hampeh chem b-(