October 6, 2007

shoping...shoping...

aku sgt letih....
letih dr smlm smpai ari ni x ilang lg....
sume gara2 layan si alia shoping....
pg cr kasut raye la kunun... hihihihihi....
aceli...smlm aku amek half day...
ptg aku cuti....
sori 2 ciki n chi x kasi tau...
korang cr aku ehh smlm....
ade gosiip...gosssiiipppp eeekkk.... ????


smlm pg amek nu babe yana...
sgt cantek.... n sgt comel......
i lyke...i lyke......
akak...nnt jgn lupe bwk org eehhh....
pas anta yana amek nu babe dier....
aku n alia trus chow gi CS ... kat sane...ronda2 cr kasut...
last2 msk kat vincci....
beli sane...sepasang...
pastu..trus lelaju pg kotaraya...
niat di ati mo cr baju raye kat first lady....
sbb ari tu alia beli lawa...
tp...smlm cr xde yg menawan lak....
sume pattern ntah ape2......


pastu..blah...pegi jusco lak...
kat jusco br la aku nye turn lak...muahahhaaa...
beli kasut 2 psg pastu bli baju 1....
memule nk bli bj yg murah2 jek kat mng sane.... tp...tp....
yana kate bj tu x suit ngan harge dier.....
klu ikot kn mmg btol la yana kate...
dh la lengan kontot.... pastu tade la menarek sgt...
cuma aku suke sbb nmpk sempoi....
last2.... beli bj kat levis...
amek ko...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
tp..baju tu....cute sgt.... *whhheeewwwwww*
x caye...tny dak2 opis aku....*pssttt korang...kasi komen skit laa...*


dh letih jln.....kol 10.30 gitu....
aku blk....penat...lelagi pk ari ni mo keje....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

0 comments: