October 16, 2007

selamat hari raya


"me wit my baju raye..."

allllllllllllllloooooooooowww reader.....
misssshhhhhh yaaa...!!!
hiihihihihih
i'm here....kembali mem blog kn diri...
aku rase..rmai geng2 blog ni cuti lg...
x puas2 beraye ke weeiiii
udah2 la tuhhh...
oke laa..ari ni..aku nk cite psl ari raye

MLM RAYA

mase mlm raye tuu..keje mmg byk giler...
letih oke...
at d same time lak, family akak aku dtg
kak mila & family dtg dr spore...
1st time oke...diorg beraye ngan kitorg..
i mean, sume family diorg ade la..
sbb slalu nye..diorg ni x lengkap..
ade yg kene keje, so x dpt dtg
so...tis year...sume dpt dtg...
tp...in tis family, aku ade prob skit..
dgn 2 org ank sdr aku...
ade smthing yg berlaku n wat aku kecik ati ngan diorg
nur & yani
on dat day, aku mmg x tego sape ngan diorg...
aku juz wat keje aku...
n ati aku mmg keras...aku x pndg pon muke diorg
terok kan.. ???
mende ni berlanjutan smpai aku tdo...

RAYA PERTAMA

mcm bese...siap kn ape2 yg patot...
pastu aku mo try bj raye aku...
tp...tp... baju u beso oke..
uwaaaaaaaaaaaaaaa
mmg la tade beso mane...
tp, patern bj gitu mmg kene paki fit2 skit..
lg pon..aku ni tade la gemok mane..
smpai ati...huhuhuhu...
mmg x lawa...
tp nk wat cane..pkai kn saje laa..
so...sessi maafan bermule...
part ni ..aku mmg x leh tahan...
tiap2 thn aku tamo nanges...
tp..nanges juge...
paling aku x tahan...ms nur & yani mntk maap..
aku sedey sgt2....
klu nk ikot kn ati aku..mmg saket..
but still aku kene maapkn juge...
diorg ttp ank sdr aku..
tol x.. ??
aku kene ikhlas maap kn diorg... :(
tp....aku bole jek maap kn... utk lupe kn...aku mmg x bole..
aku arap..hub aku ngan diorg...akn membaek..

on dat day...sume adek badek aku blk..
kecuali 1 family...
so...meaning.. pd ms tuu...
umah aku di penuhi...10 org adek badek aku..
6 org akak & abg ipar aku...
29 org ank sdr aku
n yg paling cute 5 org cucu aku
7 org ank sdr aku x dpt dtg.. :(
so...korang leh byg kn la..camne penoh umah aku...
meriah sgt2...
then..msk t/ari...sume dh ansur2 pulang..
umah jd sepi smule..:(
n..inilah masenye utk berehat..
hahahha
mlm tu..aku gerak pg spore... amek abg aku sefamily


"kami ngan bpk & mak"



"me, farid(adek) & juli (akak)"


"me wit yani (kami dh oke) "


"me wit nur (kami juge dh baek) "


"dat 5 cute boys...they're my grandsons"


RAYA KEDUA

ms utk serang umah org...
kitorg ronda2 pg umah sdare mare....

"me wit akak, sepupu & ank sdr :: umah abg"


RAYA KETIGA


pegi beraye bersame adek badek..
konvoi dlm 8 kerete gitu..
lawak jek...
ade yg sesat..
muahahhhaa
pastu... mlm nye...yana dtg umah..
lmbt nye dier smpai..
aku dh tertdo pon...
letih sgt2...
kuar dr 10 pg smpai ke 6.30 ptg..
yana dtg pon aku dh nguap2..
x smpai 30 mnt... yana blk..
hihihhi...
pasni..turn aku lak pg umah dier..
tungguuu ye kak.. ;)

"me wit mael...(dh letih daaaa...) "


"me wit nurul (my kazen) "



RAYA KE-EMPAT

aku kembali bekerja....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
so...here i am...
write tis blog.. .;)
n oso...so many things to do...
sgt2 banyak...
so....till here...
will update soon...
take care readers... ;)

0 comments: