November 23, 2007

dariku untukmu..

*coretan dari saye..



khas buat sahabat.. yg ku kenali..
kenal ke ek??.. kenal aa kan..
eceli.. aku xbape kenal kat CHa..
kekenal pon.. kat VF..
kebetulan masa tu sesama masuk Vf ngan dia..
dan..
tetiba lak.. leh pemes..
hahaha.. lawak... pemes ke??
pemes lagii cHEm..
dan...
masa tu.. ko bukan kenal aku.. eceli..
kenal pada nama len..
nama ape???
shhhhhhh.. biarla rahsia.. Datin Sri je tau.. hihihi..
dan..
masa tu jugak.. ntah cane..
ko leh agak aku.. hahaha..
walaupon.. aku rasa.. aku da kaver bek punye..
tp..
ko still tau.. instinct kuat tul dia ni..
[instinct<-- betul ke ejaan]
dan..
sampai skang.. kita rapat..
eceli.. tade aa rapat sgt..
cume.. kalo on Ym tu.. rasa cam..
xsah.. kalo aku x berYM ngan dia..
dan kalo ada stori mori.. yg bek punye.. still nak kongsi..
cam x sah kalo x crita.. and..
suka.. duka.. keciwa.. sedih.. benci..
sme disimpan rapi..
aniwei.. sbnrnye..
aku sgttt GEMBIRA.. dapat friends like..
YOU..
~ END ~




*dilain masa.. aku akan sambung..

9 comments:

-icha03- said...

terime kasih chi.... >:D<

Es hash ei Ka Ei en said...

aku feninnnn !! sape bg sape niee 8-}

korg ni suke la buli aku.. uwaaa.. cha bg chi ke chi bg cha.. bg cha chi ke .. arghhh aku weng 8-}

helpppp uwaaaaa...

Es hash ei Ka Ei en said...

melalui gaya penaipan dan idea penulisan.. setelah diselidiki.. ni hasil nukilan CHI kpd CHA ..

ade kah sy btol ???

-icha03- said...

chem...yeeee...tepat sekali... ;)

Es hash ei Ka Ei en said...

yayy sah !!!.. aku mmg pandai investigate :)) ..puji diri sindri :| ..

mochitsuki said...

CHem.. ko memang..
ko hackers terbaik..
hahaha.. jgn x wat lgi..
*cucuk2 chem pakai dawai pagar..
hahaha..

Es hash ei Ka Ei en said...

cHi saket weh .. ko cucuk a pakai bantal .. ade ke dawai pagar.. adesss.. kijam sungguh...

jd HACKER mmg best.. tp byk dose lak :| [smoga tuhan ampunkn [-o< ]

mochitsuki said...

ayok! chem.. aku x tau..
ko kena mintak maaf ngan bos ko..
plus..
ngan dak IT ko..
hahaha..

-icha03- said...

lantak la korang... hahahahah =))