November 7, 2007

:: giler edit ::


aku tade mood mo apdet arr...
sbb..tade ape yg besh jd smlm..
hhiihi
cuma... skrg ni..aku tgh giler..
giler edit..
sume..gara2 aku dpt byk brush2..
aku dh byk load dlm adobe aku..
tu yg xcited nk edit pic..
cumaa... :(
aku kene byk blajar lg..
aku still xpndai nk gune brush2 tuu
bkn x pndai ape laa..
x pndai nk apply kn brush tu
aku tgk "NA" wat cantek jek..
jeles lak aku..
si na lak..
mntk ajar..jap2 ilang..
hahahaha...
lawak jek...
tp...dier byk gak ajar aku..
klu aku x phm jek...aku tepon dier..
na mst dah bosan..
hahaha...
tp x kire...na kene ajar aku gak...
hihihi...
korang tgk laa..
ni antara pic yg aku edit...
tp...tamo kutuk2 yee...
aku x se terer na lg..
tgh berusaha ni..
caiyookkkk


"ni aku mntk pic intan... tp aku mntk si maya upah wat baju aku... muahahaha...dier igt pree2 ke aku edit.. :-w ..hahahah "

"ni pic aku ngan dak2-vf jb"

*psssss....saye budak baru blaja
klu slh tlg tunjukkn yee..
tamo kutuk2 di sini
aku lempang nnt..
hihihihi
daaaa....
talk later...
hiihihi

13 comments:

laici susu said...

gilernye edit ko :))
pandai la ko edit..cantekkk :x

ajar aku lak eh..;;)
nnt jgn ilang lak tgh2 ajar tu :))
klu tak aku tepon je ko suh ajar :))

Es hash ei Ka Ei en said...

tantekkk .. cha leh tuka keje dah .. :))

amke upah weh.. tlg edit blog org ..tlg edit pict .. dpt duit lebih leh simpan wat tawen.. xpon wat trun kl :|

=)) bile nk edit pict aku lak :x ..

laici susu said...

klu yg brush2 camne eh...mmg guna brush eh.. :-?

ari tu aku gi JJ nk beli brush eyeshadow kat MAC..ko tau harga dia brape..rm100..!!!! x jd aku beli..ko guna brush tu eh nk edit pic :|

-icha03- said...

wana .. lom cukop terer mo ajar laa.. :-w nnt arr..dh terer br ajar...

wana...tu brush muke... klu ko terer..ko edit la pakai brush tuu.. lempang kang.. :-w

-icha03- said...

shem... byk nye keje kene wat @-) letih ar cani... :p

nk soh edit.. ?? leh jek.. hihihi tp.. upah pg kl la... lalalala :-"

laici susu said...

nnt dh terer ajo ehh..;;)
leh aku edit sdiri jek nnt :))
lempang lah >:P

mochitsuki said...

anda tidak menggunakan ruang yg mencukup..
masih ada ruang2 lg yg ksong..
ada pic yg 'cut' tidak berapa sharp..
harus diperbaiki..
teknik color yg tidak menentu..
aniwei.. bagus..
sy kasi 3 stgh bintang..

*poyo je..

-icha03- said...

timer kasey incik ats kritik anda... saye jnji..pasni sye akn perbaiki lg kelemahan saye... arap..saye x terkuar minggu ni... tolong laa..


*hampeeessss b-(

mochitsuki said...

cam af lak..
pe jek..

Es hash ei Ka Ei en said...

wakaka cite AF lak ..

kn best kalo pc aku jd laptop xpon pc baru ke.. leh aku mengunakan adobe ... leh edit pict :x .. leh tu ..leh ni..

uwaaa nk pc baru :(( ..

-icha03- said...

ko ar start...hahaah

mochitsuki said...

chem.. kumpol duet sana..
beli jek pc.. kn senang :x

-icha03- said...

ntah shem... kumpol duet skit2...amek laptop terus.. ni tak... asek holiday jek.. [-x *ayat2 jeles...muaahhaah*