November 18, 2007

yesterday @ 17/11/2007

seperti yg di rancang..
aku drive sesorang ke spore ...
so lucky coz tade jem...
yeaaahhhh
smpai jek...terus ke bukit batok
tg diorg amek kat sane...
then..aku smpt naek umah abg, utk mndi
tgh mandi..amin call, kate dh smpai
lelaju mandi...trus jmp amin kat car park...
then ...follow amin ke teban garden umah befday boy
seb bek amin x bwk moto lelaju
klu x..satu psl aku nk keja dier

smpai umah nur..party lom start la
x ramai org pon ..
nur mmg x jmpot ramai2 org
pastu... x lame pastu... potong kek...
sedap kek...

pas blk dari situh...kitorg pegi umah org kawen
psl...x smpt nk pegi ahad...
smpai sane... bantai tulang..
mkn dgn roti..
sedaaappppp.....
then...mlm td aku tdo umah akak kat woodlands
umah ct
enjoy d pic la oke... ;)







6 comments:

mochitsuki said...

bola cam dania..
tp...
dania ada sign ronaldinho..
hahaha..
percuma bli breeze..
lawak jek..

.::WaNiE::. said...

aku baru je makan..kenyang lagi

tp tengok kek cekelat tu rasa lapar smula :(

laici susu said...

ensem la amsyar tu...

Es hash ei Ka Ei en said...

ko nk kenen kat mIn ke WaNA ?? :p

mochitsuki said...

herrppp..
aku da cop dulu..
hahaha..
dgn.. anak YUs.. :p

-icha03- said...

lawak jek korang nie... muahahha =))