July 10, 2009

:: Anugerah dari Tuhan ::

lama sungguh meninggal kan ruang blog ini
sibuk sangat sampai tiada masa nak coret apa2


sudah pindah ke kg baru
seronok hidup berdua, walau belum lengkap rumah kami
seronok hidup berdua sebab berkongsi segala
seronok hidup berdua walau tiada hiburan apa apa
bagi aku, dia itu adalah penghibur aku
walau kadang kadang dia lebih banyak bebel dari aku
tapi, kalau tak dengar apa apa dari dia sehari
macam tak lengkap pulak

buat masa ini memang belum masak apa apa untuk dia
sebab memang belum beli gas pun
nanti lah. best pulak hari hari makan luar
heh
walau aku tau dia tak suka pon
insyallah, bila dah ada gas nanti, gua masak untuk lu
oke sayang?

sekarang ni, pegi keje naik putra
walau bersesak-sesak, aku lebih rela dari hadap jem hari hari
cuma nak jalan kaki dari stesyen tu ke opis
adoi laaa... haus da tapak kasut aku
letih sungguh
tapi xpe laa..dari sampai opis lambat
tak pe la letih sedikit

_______________________________


hari ini, 10/07/09 genap 70 hari aku menjadi seorang isteri
dan siapa sangka
tidak lama lagi, aku akan menjadi seorang ibu

aku hamil. sudah 4 minggu

*senyum paling lebar*

walau niat di hati mau merancang, tapi Tuhan mahu beri juga
alhamdulillah
rezeki jangan ditolak
terima kasih Tuhan.
atas anugerah yang engkau beri
lepas Kau beri suami, kini zuriat pula
alhamdulillah
moga Kau permudah kan segalanya
aku tak sabar nak lihat ia membesar


cuma yang seram nya, selera aku maken bertambah sekarang
dan aku semaken malas
moga encik suami dapat bersabar & bertahan


oke da.
mummy nak tido dalam toilet kejap
kan aku dah kate, aku malas sekarang
toilet pon jadi la
heh


*sekarang dah susah nak upload pic
nanti2 perot aku dah besar
aku akan usahe kan untuk letak
oke?

15 comments:

(o_0) said...

tahniah.. muahahaha dah nk jd mummy n daddy dah diorg nieh.. huhuhu..

cam xcaye je.. korg kawen pon aku blm 100% percaya.. ekekekek..

papepon moga segalanye sentiasa diberkati yg maha ESA. AMIN

^^AnGGun^^ said...

yeke??
tahniah cha!!
jaga kandungan bek2 ye..

rerajen la apdet blog neh..
rindu mau bace celoteh kamO..

-icha03- said...

chem
hampeh la dia ni
hahahah =))

mels
insyallah klu ade mase
bizi sungguh la :(

Anonymous said...

oitttt..pe da tdo dlm toilet..busuk la baby gua.. *ketok2 pale*

pari-pari said...

kaaaaaakkk. congrats!!! heeee
bila mauk ketemuk nih?? teringin la. :)

^cake mania^ said...

salam sis,
congrats teruja dgr akk pregnant..
jg kesihatan tau..
mkn mknn yg berkhasiat..
rindula dgn akk..
huhu..

salam rindu dr kt yg jauh diselatan..
hehe.. ct.. luv u sis.. mmuahh..

Budak Pemalas said...

cha, tahniah!! hepi to hear dat..

taon ni memang taon mengandung kot..
:)

jaga diri tau..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

yeayyyyyyy aqil da ader kawan tp untie cha tue skunk da sumbunk huhuhu

WiShA said...

Cha tahniahhhhhhhh 8->
cane ah rupe k0 jadik mak buyung nati 8->...
cptnye ms berlalu kan..bru jer lepak2 sama..huha2 sama..
dan kini k0 bakal jdik ibu :X..
tumpang hepi..rs terharu sgt2 plak...m0ga saja kehiupan k0 akn bertmbha bahagia..serta dilipat gandakn rezeki 0kee :X.
jaga diri bebaek..
misz u :((..klau blik JB..klau free tuh..jgn lupe r0ger.

e!ya said...

uiks mummy..sure cabiii ko nnt hehee..baik2 naik tren kang tcium ketiak org...hehehee..bila mau jpe weiii..congrats!!!

chik star said...

thniah chaaaaa!!
bestnyeeee.
xsabarrr nk tgk cha sepsi.
hihi.

dewi said...

tahniahhhh icha, tetiba rindu lak kat icha, jaga diri jaga baby ok..
dewi

-icha03- said...

incik Suami
dah ngantuk sgt
xpe laa ;)

molly
tenkiu
mau ketemu ?
segan laa.. tgh gemok
hahah

ct
rindu kamu juge ;)

bdk pemalas
tenkiu yee :)

anna
mane ade sombong
bizi yg amat
kdg2 nk duduk pon x smpt tau :(

wisha
insyallah puasa kang pulang kg
klu smpt leh buke same2 laa
:)

aya
tenkiu
entah la bile ade free
nnt kite set time oke ;)

as
tunggu turn as pulak
hahaha :p

dewi
tenkiu
rindu juge
tp dh lame x leh msk VF
huhuhu

Intan said...

tahniah..lambat plak aku ucap eh..

selera bertambah :O aku selalu hadapi masalah ni walaupun aku x ngandung =))

kuin said...

salam cha, mayb kuin orng tlewat wish ni. anyway.. tahniah cha.. bahagia sangat2.. kuin dgr berita ni.. bila lah turn kuin plak.. menanti dengan penuh sbr.. moga Allah bahagiakan juga saya.. sbagaimana dia bahagiakan cha..

cha, jaga diri... love u..