July 14, 2009

:: ^-^ ::

belum ada tanda-tanda yang aku akan kena "morning sickness"
tapi aku ada rasa yang sangat malas dalam diri
sampai je rumah lepas balik kerja,
aku paling sukar mahu mandi
di tambah pula, aku selalu rasa sejuk bila hampir malam
kadang kadang, baru sampai rumah aku terus baring atas katil
siap selubung dengan selimut
bukan demam, tapi aku cepat betul rasa sejuk bila hampir malam


dan aku rasa sangat terharu semalam
bila dia susah payah masak kan aku air untuk mandi
susah payah kat sini sebab
kami tiada cerek (betul ke aku eja nie?)
kami cuma ade "water dispenser"
jadi nya, dia kena tekan punat tu untuk penuh kan jug
lepas tu masuk kan dalam baldi
banyak pulak tuh
kesian dia
sepanjang aku jadi isteri dia
belum pon aku buat macam tu kat dia
sayu pula hati bila dia kejut aku
"sayang..air dah siap, meh mandi"


aku rasa, lepas lepas ni
aku nak cuba lawan rasa sejuk tuh
aku tak nak susah kan dia lagi


aniwei, tenkiu encik suami
*peluk kuat kuat*

8 comments:

^^AnGGun^^ said...

alahaiii
sweetnyee 8->

Anonymous said...

apsal mende nih pun nk cite..?? haihhhh.. *geleng2 pale*


seme owg knal gua yg gile2 saje..tamo la cite yg lembut2.. dah x ganas dah gua.. hmmmmm.. *tutup muke laju2*

(o_0) said...

erk.. konpius.. sambil dok imagine sang somi masak air entah brp kali just nk bg penuh baldi.. pergh... btol ke incik somi ko yg buat keje camtu... wahhhhh.. siyes weh xcaya..

ishkkkk...

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

eleh icha buli jew dia ahahaha sbb dia kata dia brutal kan kuikuikui

ok la tue aqil pon mandi camtue gaks tp icha kene la masak byk air sbb icha besar :P

blur " ~ " specky o_O said...

hakhakhak.....brutal kal0 da kawen cair gak beb =))

brutal ngn mbr xpe jgn lak brutal ngn bini [-x

xsab0 nak tgk cha pew0t b0sar *kelip2 mate*

miDguRL said...

ai..lme x s'gah cni,skali ade gd news r hehe..congrats,sonok nyer dpt manje2 ahakkss.

tek k =)

.::WaNiE::. said...

hahahahahha..si wawad buat gitu yep? aiyo bleh buat filem korea la gini ..kehkehkeh

take care dear

mochitsuki said...

lekas2.. mari berblogging semula..
hehehe