May 4, 2011

:: di sini; berdua ::

macam yang aku janji, aku akan cerita
aku pasti cerita
mungkin juga ada yang tahu
sekarang; aku di johor bahru, berdua bersama aryan
encik suami masih di Kuala Lumpur
aku kembali bekerja di tempat lama
dapat offer baru. offer yang baik
yang pada aku sangat sayang untuk aku lepas kan
dan akhirnya, dengan restu dan ikhlas encik suami
aku di sini

jangan di tanya perasaan aku
jangan di tanya perasaan suami aku
biarlah. biarlah kami yang rasa
sebab aku tak mahu menangis lagi
cukuplah terakhir nya masa dia kembali ke Kuala Lumpur
dan malam itu aku berdua bersama aryan
aku nanges sepuas-puas nya
dan aku harap, itu tangisan aku yang terakhir
tangisan sebab meratap kepergian dia
cukup lah cuma itu
aku cuma harap
aryan; putera kami, kuat
moge dia paham, ini semua untuk dia nanti
dan aku harap, manja dia dengan daddy tetap begitu

moge tuhan tetapkan hati kami berdua
moge tuhan lindungi kami
moge tuhan pelihara hubungan kami sampai bila bila
sebab itu, aku minta doa dari kalian
doakan, semoga semua baik baik sahaja
insyallah







dan oh ye,
selamat ulangtahun perkahwinan kita yang ke-2 sayang
2may2009
tetap dalam ingatan

5 comments:

chik star said...

Alhamdulillah murah rezeki aryan..

hum mule2 memang berat kn cha.
insyaAllah lama lama nnti akan biasa.

Anonymous said...

dlm byk2 gmbr yg cute.. gmbr ni gak yg lu post..?? FCUK!!

budakpemalas said...

Susah2 skang, kemudian hari senang. insyaAllah. ;)

(o_0) said...

tahniah.. slmt ulang tahun yg ke 2.. baru tahun kawen dah mcm² dugaan.. byk lg nk tempuh ni.. semoga sukses !!

byk kn berdoa moga semuanya akan kembali sedia kala.. berkumpul semula.

PENYET said...

MOGA KEPUTUSAN AWAK ITU TEPAT .. DAN DIRAHMATI ALLAH. AMIN.