December 26, 2007

:: butterfly ::

errmm...dlm 2 ari lps kot...
aku dgr radio ria...
so...mcm biase laa...
dgr lagu baru...
besh gak...
lagu butterfly... melly ft andhika
aduhai...
ensem banget itu andhika..
dier yg blakon citer citer love is cinta tu..
yg suke kat acha tuh..
tp..ni dier dh potong pendek rmbot...
maken ensem lak...

ni muvie "butterfly"
citer psl 3 sahabat...
ntah ade tayang sini ke tak..
rasenye tade kot...
citer bukan bintang biasa ari tuh pon..
x de tayang...

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sama kacau
Karena merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes
I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
The precious messed up thoughts of me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Hanya milik berdua
Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu


search kat youtube
jmp lak trailer dier..
mcm mantap jek..
huhuhuh

*utk chem & chi...
lagu udah di kirim yaaa..
hahahah
tp...chi mst x suke..
lagu jiwang karat...
muahahahha

19 comments:

laici susu said...

tuk aku xde ke :-w

-icha03- said...

mo gak kee [-(

laici susu said...

mo la :-w
asek anto ka chi ngan kin je [-(
aku?
nk lagu gak :-w
patt antoo..
[-(

-icha03- said...

baek....baek.... b-( ape emel .. :|

laici susu said...

emel pon x tau [-(
xmo kwn [-(
x yah anto la [-(

-icha03- said...

majuk lak =)) maen2 pon x bole... b-(

Es hash ei Ka Ei en said...

WaNA piyed tu cHa =)) asek beli pad je kejenye =))

aku dah dgrrin.. sedap :x

laici susu said...

[-x
don't play play eh..
xmo kwn [-(
majuk 5 ari !! [-(

kiN b-(
ko tu piyed 4 bln >:P

chenta said...

chem..sedap ekk..layaann.... sok aku kasi lagu dangdut lak...bessshh!


wana...b-( dh kasi sane... =))

laici susu said...

aku suh br kasik [-(
klu x suh x kasik [-(
bagai pahat dgn penukul [-(

-icha03- said...

amboi..siap peribahase2 ni lak..
ckp timer kasey laa :-w

Es hash ei Ka Ei en said...

ape eh maksud peribahasa tu #-o

-icha03- said...

chem...abaikan saje.... lalalalla

laici susu said...

kiN - maksud peribahasa tu pon x tau..[-( ..dlu skolah gi awal..x tak tau pape..[-(

cha - mekasih :x ..lenkali anto lg..bior penuh emel aku :-w

mochitsuki said...

erm.. sprt yg CHa paham..
aku x bape ske..
hihihi.. xtau aa
tape.. aku cube hayati lg skali lg tu..
hahaha..
mana tau terske..

-icha03- said...

wana :p baeekkk

CHi =)) aku kn memahami kamu.. :-j

mochitsuki said...

ye eh cha..
malu aa...

laici susu said...

tgk chi..betapa cha memahami ko..
ko kene pahami dia gak..
:))

mochitsuki said...

sy paham memahami..
antara yang len..
hihihi..