December 19, 2007

:: swit memories wit DEWA II ::




dewa @ stdm tertutup MPJB

pas jek..kitorg kat hotel
trus salin bj lelaju..
trus pg ke stdm
kitorg park kat dpn hotel selesa
then..jln kaki ke stdm..
kami ber-6..
adek aku x smpai lg..
jets lak..still keje..
so... kitorg gerak dulu laa..
bkn ape..mo dpt tmpt dpn..
hahahah

smpai sane jek kol 5 gitu...
pd hal..show start kol 8
tp..mmg sanggup laa...

pastu..kitorg dpt borak2 ngan krew dewa
tp..krew dr KL laa..
seronok bual ngan dier..
x lokek nk citer..
aku tny..kol bape leh msk..
dlm kol 7.30 gitu br leh..
kitorg dh pndang2..
bkn ape...perrghhh..gile seh..
ade lg 2 jam lbh mo tg situ..
tp...xpe...sanggup...
bkn kitorg jek..
ramai lg dh smpai...

bual2 ngan krew tu..
byk mende dier kasi tau..
byk tips gak dier bilang..
tunggu munye tunggu...
tunggu munye tunggu...
smpai la ke pukul 7
ms tu..sume dh kene baris...
yg besh...kitorg dpt dpn2 gak...
ramai gak mo potong Q..
tp...kitorg wat2 muke kerek laa..
muke2 garang..
hahahah

then...tepat kol 7.30 gitu..
dh bole msk..
kitorg msk dulu...
jets x smpai lg..
xpe laa..nnt dier msk sndirik jek..
yg besh nye...
tiket2 kitorg X-zone
so..dats mean..tmpt kitorg mmg ngam2 dpn pentas..
sume suda suke..
hahaha..
msk jek sane...X-zone blom ramai..
n yeaaaaaaaaahhhh... kami dpt tmpt dpn2 stage..
mmg clear...
permandangan indah..
ahahhahaa...
spt tips yg krew td kasi..
kitorg amek belah kanan skit..
dier kate...jgn amek tgh2..
korang ssh nmpk...
so....mmg btol la..
tepi lg line clear...

dlm kol 8 lbh gitu..br la jets smpai..
sian dier..
letih dr keje..
seb bek dier x wat muke...
tunggu...tunggu...tunggu....
dewa x muncul2 gak..
mat2 indon blkg kitorg dh semacam..
dh mcm giler..
havoc la kunun...
dlm kol 9.10 gitu..
br laaaa.... dewa muncul...
yeaaaahhh.........mmg fokus muke dier..
kitorg yg pompan2...sume kat dpn pagar..
blkg kitorg kene ade lelaki jage..
klu x...mat2 indon tu rempuh kang..
diorg dh x btol..
kate mmbr aku..dah mabuk
sbb..bau mmg semacam...

ms memula....mmg aku x bape leh ikot nyanyi..
psl..lagu baru2...
tp..biler dh start lagu KOSONG...
dh laju.....hahahah
kitorg dh leh follow laa...
seronok ... psl lagu2 lame byk..
besh la deeee.....
sore once...sore ahmad dhani..
phewwwwww.......
to d max laa...
same jek mcm dlh radio..
hahahhaha...

aku suke ms lagu SEPARUH NAFAS...
penonton sume sporting..
hafal lelagu sume..
so..konsert tu mcm idup...
but aceli..ms lg separuh nafas tuh..
mcm same jek style dier..
ms album ATAS NAMA CINTA..
album tu versi live gak..
n same jek aku dgr style dier..
xpe laa...same ke ape..
yg pnting enjoy....

last skali...lagu LASKAR CINTA..
ms diorg dh pegang kompang tuh..
aku dh agak da...
mst dh nk abes...
sbb..dh leh agak..
last2 mst sume berdiri dpn..
smbel men kompang tuh..
n..mmg btol pon..
abes jek men kompang..
diorg campak..
tp..aku x dpt... hampess...
then...konsert pon tamat...

overall...aku x puas ati...
psl...lagu mcm skit sgt...
x smpai 15 kot..
but its oke laa..
byr ciput kan... hahahah
once & ahmad dhani suare mantap..
xde tergeliat langsung..
andra....toksah citer laa..
mmg mantap
lelagi biler dier petik solo..
huwaaaaaaaa....melopong jap..
dh la ensem...dh la dpn mate aku..
aduuhhh..jatuh cinte ni gue..
lupe jap jets kat blkg..
hahahha
si yuke lak..aku x nmpk..
tp..besh la kot..
n lastly..si agung...
drummer yg ganti kn si teo..
kecewa teo tade...
dh kuar kot dr dewa..
alasan kate kaki saket..
tp..x kn la lame sgt..
ntah2 ade konflik...
tp..not bad la si agung...
muke brutal la brader...hahah

n of coz...paling besh..
aku tgk konsert tuh..bersame..
adek badek aku yg fun..
ank2 sdr aku yg happening...
mmbr aku - CT yg sgt suwit...
n .. jets ku yg tersayang...
heppi sgt...
dh lame kitorg x hang out bersame....
n bile..dewa nyanyi lg separuh nafas...
seronok sgt...
aku dlm polokan jets..
jgn slh anggap yee..
dier kene jage aku..
psl..indon2 tu havoc abes..
aku tingat ms putus ngan jets..
aku slalu nyanyi lagu ni..
seronok laa..

oke laa....pic2 akn di upload kemudian..
psl..aku bizi nih..mo wat keje..
plus...mo kasi chem & chi deba2 tg pic aku
hahahhaa...
jgn mrh eeehh...
tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

10 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

ampesss... deba nie... mne pictttt :((

xleh wat kije aku :-<

uwaaaaa..

sambil bace dok imagine dlm stadium 8-> ..

laici susu said...

bestnye tgk konsert
smpi x gi keje [-(
pesal ko x naik atas pentas nyanyi sama [-(

mochitsuki said...

hahaha.. tu ko br tgk konsert dewa wei..
masa pesta malam indonesia ritu..
sme band ada..
aku bajet sure ko xhenti joget..
hahahaha..

aniwei..
aku jeles..
jeles banget ni..

laici susu said...

hahah..cian chi jeles..

Es hash ei Ka Ei en said...

seb bek aku x jeles :-" ... :|

laici susu said...

helehh x jeles konon.. [-(

.::WaNiE::. said...

wowowowow..

syok eh..tp mesti tak tahan bau klu org mabuk ek

-icha03- said...

chem =)) tu pic... =))

wana [-x ne leh...nnt kene tolak :p

CHi =) tu la psl..mst pitam ekk =))

wanie..normal la tuh.. bucuk banget =))

laici susu said...

no tipon once mane aku suh mtk?

-icha03- said...

wana.. buweeekkk >:P