December 3, 2007

:: molly dan kisahnya ::


smlm aku jln2 ngan molly
dier dh smpai jb ari sabtu
tp..di sbb kn dier dtg x plan
aku x dpt teman dier..
sbb..aku dh jnji ngan akak aku
sori ye molly

then...utk kaber blk ..aku lyn dier smlm
kol 11 pg amek dier kat umah wisha
wisha & yanie pon join juge
then...1st hala tuju pg cs
smpai sane..jmp si kerol
tgk wyg laa..
niat d ati mo tgk enchanted
tp..terpakse di lupakn..
sbb..kerol x suke..
nk tgk the kingdom..full..
so...terpakse tgk citer hitman
w/pon aku n molly dh tgk
haaiisssshhh....
xpe laa..layan kan saje...

pastu....jln2 ke angsana...
n last skali..ke danga
mmg letih giler...
tp..xpe...molly punye psl..

sepanjang dgn molly..
dier ade juge citer kn kesah dier..
smaken aku dgr citer dier..
aku smaken sayang pada dier..
bkn sbb simpati..bkn sbb ape..
tp..aku cuma rs ingin beri dier sayang aku..
dan..aku kagumi dier..
dier sgt kuat utk hadapi hidup dier..
n...aku rs ape yg jd...sgt x fair utk molly
klu aku di tmpt molly
aku x tau ape tindakan aku..
tp molly..aku percaya...dier sgt kuat...

aku / molly/ kerol dh wat plan..
so..aku arap2 sgt..plan jd..
ntah la nape..
aku rs mcm nk heppi kn molly lak..
aku nk lyn dier sgt2...
aku nk dier tau..
even d whole world against her
aku ttp ade kat sblh dier..
n to kerol...aku arap..plan jadik yee.. ;)
bile lg ko lak nk entertain kitorg..
hahahah

n to molly
aku arap..ko ttp tabah
tabah hadapi ape juge..
sume yg berlaku..
percaye lah...
ade hikmah di sebaliknya...
*aku sayang kamu*

11 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

yeah .. ini cite yg aku tgu .. :x

dia epy kat sne.. dat's gudd..

even tho aku frust xdpt g koke :((

tp xkesah la .. janji dia epy di sne.. lpekn ape yg jd kat sini sementara.. :) ..

[-o<

laici susu said...

aku juga syg kamu :/

-icha03- said...

chem...kdg2 dier mcm blur gak.. diam jek... :(

wana.. :x

Es hash ei Ka Ei en said...

tp dia mmg slalu blur la :| =))

wat to do.. hope .. mslh dia leh setel .. "air dicincang xkn putus.."

mochitsuki said...

eceli.. sape kerol..
sape??
xnal aa..???
*aku yg tetiba nyampuk.. hihihi..

-icha03- said...

chem .. ermm.. ye laa.. tp. ssh nk trime laa..

CHI .. x knl kee?? dok tepi sane diam2... hahha =))

Marllyanna said...

aqu sayang kamu lebih dr apa pun, huaheuaueuaheaueha e;;)

Es hash ei Ka Ei en said...

mmg ssh bile tu je la harta plg berharga kita ade.. tapi .. :(

ah.. beso sungguh dugaan tu.. xpe ..sesme kita cube bantu mol :x

cHi ..kerol tu dak sengal :|

PenyeT said...

kebahagian MOli kebahagian kami juge.. :X

aku ske tgk membe2 aku bahgia.. :X

2faz said...

hepi ek.. moga die selalu hepy.. umpama HAPPY MEAL YANG boleh kite dapati di RESTORAN MCDONALD YANG BERHAMPIRAN:D:))=))

Daddy + Mummy said...

(sekadar memerhati)