December 11, 2007

nidjiholic


owwwwhhh yeah
mg lps...aku jln2 kat dr web ke web....
tujuan hanye 1....
mo cr lagu br nidji
n...aku berhasil..
yeaasssssss....
dpt full album nidji
soriii nidji ...
terpakse dl lagu2 korang..
bkn nggak mo beli album nya sich..
tp..lg nggak punya wang ni...
huhuhhuh

selaen group dewa ... aku mmg suke kat nidji ni ..
ntah la nape ekk
tp...lagu dier besh2 la..
laen dr band2 bese..
mmg layan laaa...
album dier yg "breakthrough" tu...
mmg mantap..
sume besh..
hapus aku / sudah / heaven / bila aku jatuh cinta

yg lg aku suke
si giring nie..
stylo la lu brader..
wa suke la tgk lu nye style...
simple n sempoi ..
pastu lak..bile dier beraksi kat stage..
perrghhh...mantap..
mmg happening siak...
mmg x reti dok diam..
very energetic
showmanship mmg wa salute..
keep it up la oke.. ;)
ala2 si armand dr gigi gitu

so...kat album br ni... "TOP UP"
stlh aku layan2 kn lagu dier dlm bape ari ni
aku dh jatuh cinta deh...
ade 12 track sume nye..
1) penantian
2) biarlah
3) jangan lupakan
4) cinta tak pernah sama
5) airin
6) shadows
7) pulang
8) akhir cinta abadi
9) never too late
10) lovers
11 ) arti sahabat
12) kau yang terindah

yg aku nk share ni..
lagu "biarlah"
aku rs..ni killer song utk album ni kot
sbb...lagu ni paling besh skali
n..lagu ni gak yg dh putar kat spore
mebi..dier nk kenal kn lagu ni dulu kot..






aku sudah berlari
mengejar yang tak pasti
mengejar kamu.. hanya dirimu..

kulantunkan hidupku
kubisikkan cintaku
hanya untukmu.. hanya untukmu...

tapi engkau terus pergi
tapi engkau terus berlari
jadi biarkanlah aku di sini

biarlah kurela
melepasmu, meninggalkan aku
berikanlah aku
kekuatan untuk lupakanmu

waktu terus bergulir
sakit tetap mengukir
jalan hidupku.. jalan hidupku..

berikanlah jiwamu
berikanlah cintamu
hanya untukku.. hanya untukku

tetapi engkau terus pergi
tapi engkau terus berlari
jadi biarkanlah aku di sini

kau jauh dariku
kau tetap menjauh dari aku

* n yeesssss.....
selaen baladewa
aku juge nidjiholic
owwhhh yeaaahhh

22 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

muahahaha.. pirateeeeeeeeee.. =))

sme cam aku :| ..

weh aku dah de 'biarlah'.. :x .. mmg best.. mse tu aku caik lg len..kua lak lagu tu =))

xtau tu br ke lame.. then aku dload je :p .. layannnnsss

carik satu album xjpe lak .. mse tu lom ade yg dload satu album kat multiply kot.. mse bln 10 ri tu aku dload :|

ko mail aku yg len eh :x .. hikhikhik

-icha03- said...

chem...oke..oke... skrg juge saye send yee... full ni..

tba2 aku rs berslh kat nidji... uwaaaaaaaaaaaaaa :((

laici susu said...

penah dgr lagu Hapus Aku je..:))
len2 xpenah dgr..

-icha03- said...

wana ... hihihihi :p

mochitsuki said...

hahaha.. adakah kamu yg terlambat..
atau aku yg ter'advance'
aku da dapat da.. minggu lopeih lagi..
tp bukan aku yg dapat..
sape lagi kalo bukan..
somi aku..
kan dia minat muzik..
tapela.. memasing.. kasi burn sana..

mochitsuki said...

org yg berbintang pisces ni..
sama jek sme aa..
muzik.. muzik.. muzik..
n muzik..
asal ada terbaru jek..
cecepat carik..
poning den.

mochitsuki said...

eceli.. kalo korg mintak..
lagu tu sme kat aku pon..
hehehe.. kekadang aku kan..
xbrape nak rajen mo kasi..
kat mel.. pepaham la kan..
penyakit ape shem..
TSUMALAS.. hehehe..
lagu yg shem mintak dulu pon aku x send..
sori shem.. sori..

* asek aku jek komen.. jgn mara aa.

Es hash ei Ka Ei en said...

cHa - oke aku tguuuu L-)

ala xyah rse berslh la :-j ..rse best je =))

Es hash ei Ka Ei en said...

cHi - kita sume yg teradvance =))ko mmg aku mntk lmbt btol dpt nye :(( da la aku ni kurang sabar sifatnye =)) ..

Es hash ei Ka Ei en said...

weh aku berbintang CANCER la :| ..

xdek kire bintang nieh.. kire lain.. kira sehati sejawa :| =))

* aku lak yg asek komen =)) *

-icha03- said...
This comment has been removed by the author.
-icha03- said...

chi...a'ah ekk.. aku ngan somi ko same.. hahaha... =)) mmg kami same la.. minat muzik..kemslm somi yeee..
hahahahha... =))
chi..same la..kn aku ckp mg lps tuh..tp br nk msk kat blog ni ari nih... hihiih
x kesah la sape cpt..sape lmbt.. yg pnting..share laaa.. =)

chem... baek...baek... aku send... =)

mochitsuki said...

heheh.. yg penting..
kita share sesama..
kita dgr sesama..
kita hayati sesama..
kita burn sesama..
kita emel sesama..
jum berdakwah la wei..
hahahaa...
dakwah pasal muzik..
kasitau sama itu semua olang..

-icha03- said...

chi =)) .. btol..btol..btol...
tp...mcm x berslh jek ekk.. muahahah >:)

Es hash ei Ka Ei en said...

dakwah =))

dakwah sesat weh .. dose..dose.. tp pejam sblh mata je ;) ..

wakakaak..

mochitsuki said...

bebalik.. asek kita jek komen..
yg len xmo masuk campo ke..
yg len bli cd ori wei..
cam wana.. ori wei..
kaye leh aa..
kalo kayap.. ada can burn jek sini..
xpon.. request kat chem..
chem.. jd dj la wei.
leh kasi aku tiket dewa pree..
cadangan yg bagus tu..
ada cadangan len..
cadangan da ditutop.. end..
hahahaha..

-icha03- said...

CHi =)) ape la yg ko merepek nie.. muahahhaa.... b-(

chem...=)) dediam suda...

laici susu said...

aku dh dgr lagunye..best best..

na na na na ..inikah jawaban dar penantian...

hihi


chi..x sumer la aku beli.. :D lgpun mls nk burn..beli la :p

Es hash ei Ka Ei en said...

WaNA kaya siott.. mls nk burn beli CD.. aku pk 50kali pon lom tentu mo beli .. ngeee aku nyesal dlu mse skolah.. aku kumpul duit xmkn sbb nk beli kaset KRU .. skali rusak.. beli Butterfingers dua album .. kwn aku pjm wat rusak.. stressssssss!!

sudahnye aps tu serik mo beli kaset ke cd ke.. beka ku dload je :|

=))

a'ah asek kita je komen sini 8-|

cdgn ko dibantah keras la cHI .. =)) .. ELina a DJ.. tp DJ kat chat room je :p .. soh la dia DJ ERA ke HOT ke.. leh dpt tiket :p

laici susu said...

kaya hutak ko b-(

.::WaNiE::. said...

owh..sini pun citer nih ek :) no komen arr sbb xminat :D

mochitsuki said...

CHem.. suh ELina..
ko aa. kasi cocok sana..