November 11, 2008

:: rasa seperti dipijak ::



okeh. semalam aku rasa macam kene pijak
takde la saket sangat. cuma marah jek
marah. aku marah sangat
tambah tambah saket perot yg aku,
kene tanggung tiap2 bulan ni serang aku smlm
lagi la aku bertambah bengang
aku rasa aku salah makan ubat smlm
sebab, patot saket perot tu ilang
tapi, saket maken bertambah. saket yg melampau


dalam rasa marah dan saket
aku cuba call kekaseh, tapi tak angkat
tido agaknye. lagi pon tu dh pukul 1 pagi kot
sebab, aku sll ngadu dia kalau aku kene senggugut nih


okeh. macam aku kate, klu aku marah kejap je ilang
so, untuk ilang kan rasa marah tuh
aku lihat blk video2 yg smpt aku rakam ms 3g dgn kekaseh
dan memang dia tu ubat aku la
lepas tu, terus aku macam reda
ilang dah marah2 tu semua
lepas tu aku tdo dlm posisi fetus
sebab saket perot masih tak ilang
huh


pagi ni aku bgn lambat
sebab aku tdo dekat pukul 3 pg smlm
tapi, perut macam dah okeh
arap arap okeh smpai ke mlm la

13 comments:

mochitsuki said...

sabar2..
ko pijak jek..
tu null sana tu.. :p

-icha03- said...

weii
mane bole pijak dia
derhaka namanye
tahu ?

-icha03- said...

weii
mane bole pijak dia
derhaka namanye
tahu ?

Anonymous said...

maaf..

wana said...

tiada maaf bagimu...

wana said...

alamak..silap2...

wana said...

cha..pesal ko post 2x..tau la blog ko..[-(

wana said...

sonok la comment..hahah

~N's~ said...

sape pijak sape ni?

.::WaNiE::. said...

cha, ala kalau pijak2 terajang2 manja xderhaka punye

lalalaa [mengajar]

-icha03- said...

wana
malas nk reply komen ko
buweeeeeeeekkkk

Anonymous said...

wana dah biol..hauhauahau..

dot : uniknya singapura..uniknya singapura..lalalalala

chik Star said...

same la
saye pon sedang.
:(