February 6, 2008

:: CJ7 ::




*tuhan kirim...kan lah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya*
aku nye sms bunyik..
tgk2 ade mms
cek2...
waaaaaaaaaaaa.... akak aku dh amek tiket
tiket CJ7
yeaaaaaaaaaahhhh
setelah susah pyh bape ari ni
carik tiket


niat di ati...nk tgk kat jusco
psl..dekat ngan umah
cek kat intenet
tulis situh...6/2 dh kuar
so..call utk booking..
dier kater x open lg
mcm haram
dah la tuh..kerek x hengat
td pagi... akak aku singgah jusco
tny lg..
dh jual lom..
dier kater..still x open lg..
bongok la siak...
ntah ape2..
last2...aku tepon cathay kat citySquare
booking sane..
tu pon dh dpt "G"
sbb nyee...aku book utk 13 org
1 row tu..mmg kite munye..
haahahha
pg ngan ank sdr/kazen/adek/akak
so...akak aku dh pg amek tiket tuh..
kol 9.20 pm ni..
kitorg layaaaannnnnnnn CJ7

nk pg 7/2 x bole...akak aku dtg
nk pg 8/2 ade mkn2 kat umah
so...pg la ari ni
x sabar ni..
mst gempak ..
arap2 laa..
tp..citer stephen chow...
penah ke x gempak ... ??
plus...aku nk tgk..
cane dak pompuan tuh blakon
mcm lawak jek muke dier..
mati2 aku igt dier lelaki
hahaha
mst pecah perot munye...

4 comments:

mochitsuki said...

yehaaa...
dapat jugak.. akhirnye..
sesama la kita..
ape yg sama..
xtau aa..
adess...

-icha03- said...

chi... saye tau.. saye tau... =))
tunggu ank2 tdo tau... =))

Es hash ei Ka Ei en said...

hahaha ampes tgu nak tido =))

aku tgu blk kl nnt la br nuntun..

mo tgok . CJ7, KUNG FU DUNK ade jay chou :x .. ermm DUNIA BARU yg pastiiiii

yayyyyy kopak duit aku :|

-icha03- said...

chem...ko kene tgk cj7...lawak giler...plus ade sedey..meleleh air mater... huuhuhu.....

aku pon mo tgk kungfu dunk..tp tg jets laa...sok mo tgk dunia baru ngan ank sdr aku...

kopak...kopak...