February 6, 2008

:: tiade kerja ::


ari ni
sangat sangat sangat tiade kerja
giler rilex
aku rase...aku bos la ari ni
aku leh gelak kuat2
aku leh lari2 dlm opis
aku leh marah2 org

so...smbel2 tuh, aku carik2 lagu
utk download
plus..lagu2 yg mmg dh ade dlm pc aku
aku mo burn utk jd 1 cd
ari tuh aku dh wat ..
tp..adek aku rembat
psl..sume kat umah tgh layan lagu the rock ft ahmad dhani
hampes..
rembat senyap2 lak tuh
so..aku tpakse burn cd yg baru

setelah di selak-selak...
di pilih-pilih dr collection mp3 saye kat pc tuh
yg agak beratus-ratus gak jumlah nye
so...saye pilih..
lagu2 ini utk di burn

♥ the rock ft ahmad dhani - Munajat cinta
♥ the rock ft ahmad dhani - Kamu kamulah syurgaku
♥ the rock ft ahmad dhani - Aku bukan siapa siapa
♥ Ahmad dhani ft Chyntia sari - Bebaskan
♥ Slank ft Nirina Zubir - Pandangan pertama
♥ Matta - Ketahuan
♥ Matta - Jatuh cinta lagi
♥ Ari Lasso ft Bunga CL - Aku & dirimu
♥ Dewi dewi - Roman Picisan
♥ Padi - Sang penghibur
♥ Jikustik - Selamat Malam
♥ DOT - Belahan Jiwa
♥ Dewa - Dua sejoli(live)
♥ Drive - Bersama bintang
♥ Nidji - Biarlah
♥ Nidji - Jangan lupakan
♥ Mulan Jameela - Kamulah makhluk tuhan paling sexy
♥ Mulan Jameela - Kerna aku pacarmu
♥ Maia - Ingat Kamu

pasni...carik lagi...
*chem .. satgi aku 4ward lagu yee.. ;)

3 comments:

mochitsuki said...

giler muvie..
giler lagu..
giler bayang..
khohohohoho..

khohoho???
adess.. aku br masuk...
page sape td ek..
terngiang2 lak..
waaaaa....

-icha03- said...

dol la ko ni ... muahahahaa... =))

khokhokho..?? siot jek... =))

Es hash ei Ka Ei en said...

da fwd lom ni :> ..

aku mo dload dlm mp3 bwk pigik holiday :x