February 8, 2008

:: cuti cuti ::


rabu @ 06/02

spt yg di rancang...
kol 7.30 gitu kitorg gerak dr umah
menuju ke CS
wayang CJ7 start kol 9.20 pm
jln x jem..
so..kitorg smpai on time laa..
naek jek level 5
org dh ramai
aku rs...majoriti mo tgk cj7 kot
tepat jek 9.20 kitorg msk
mmg ramai pon yg tgk
x sabar2 ni mo tgk ..

n yesss....
spt yg sume pon tau
klu citer stephen chow
aduhaaaii...alwak nk mampos ..
lelagi part ank dier memula jmp mende tuh
mende yg dier sangke antu
giler lawak laaa....
siyes x tipu
aku dh x leh tahan
pecah perot la siak...
blkg aku cine agak tua laa..
ketawa smpai batok2 ...
sian lak aku tgk
tp..dak tu...mmg pndai blakon
x nmpk pon yg dier tu seorang pompan
besh laa..

dlm lawak2..ade gak part yg touching ..
ms bpk dier mati..
perrghhh.....
air mate jatuh laju giler..
seb bek aku spare tisu..
x expect pon ade part yg sedey
mmg sangat sangat sangat touching
kitorg ramai yg nanges part tuh ..
si mael pon nanges gak...huhuhuhuhu
2 thumbs up laaa utk dak tuh
stephen chow x pyh citer laa..
dh terang...dier mmg besh pon ...

ape pon...enjoy la mlm tuh ..
memule niat d ati...
mo samb...karaoke..
tp...bile pikir kan...
mak / bapak / makcik tgl ber-3 jek ..
x jd laa....
abes jek wyg..
singgah mamak jap..
mkn roti tampal goyang..


___________________________________________

khamis @ 07/02

tiade buat ape2
juz stay kat umah
kemas umah
tdo puas2
pastu..ptg skit pg tesco
teman arun nk pg i'view
smpai jek tesco
jmp org tuh ..
ade ke soh arun msk keje 8/2
giler awl
x kn la mo benti gitu jek kat tmpt lame
so..dier decide utk tolak

mlm nye ade kenduri ..
umah jiran..
lenggang perot..
dh 7 bln kandungan
moge selamat melahirkan ..

suppose kene amek abg kat spore
tp..mcm letih
so..ecey n juli pg amek..
maap yeee..
mlm tuh x leh tdo..
psl tdo siang lame sgt..
layan mjlh cleo & EH
yg aku beli kat tesco
smpai kol 2 pg kot..
br ngantok n tertdo

_________________________________________

jumaat @ 08/02

now...i'm here at office
kejar OT triple laaa
hahahah
tp...mmg ade keje pon..
byk folder mo di close..
raye cine ni..byk lak kapal msk..
esok dh sabtu...half day
takot x smpt
so..kene setel kn ari ni

kol 2.30 kang..pulang laa..
ari ni ade mkn2 kat umah
akak n abg aku dr spore pon dh smpai ..
so...mo tlg ape2 yg patot kat umah tu
tp..tade msk ape...
juz ikan bakar & BBQ saje

3 comments:

mochitsuki said...

rambutmu.. cute..
bile time kat eskelator tu..
ejaan aku. lantak aa sana..
kamu cute plus. rambutmu..
curly dia.. da x kecik2 lg da..
da semaken oke jek..

-icha03- said...

chi..ye kee.. ?? aku rs mcm nk rebond blk... :(
huhuhuhuhu

mochitsuki said...

asal lak nak rebond..
da shantek aa..