February 20, 2008

:: tengs frens ::


entry smlm wat aku rs berslh pulak
buat kwn2 sedih
buat kwn2 simpati..
tp..percaya lah...
tujuan aku bkn utk menagih simpati..
bukan utk buat kamu kamu sedih
cuma kerana rase tidak puas hati
yg sgt menebal dlm diri
cuma ingin berkongsi dgn kamu kamu
cuma ingin berkongsi tentang kehidupan aku
pasti saje...ade yg lg terok dr ini..
mungkin juge ade yg lg saket dr ini
tp.. ape yg bole kite buat ??
tetap lah bersyukur ..
itu kan semua dugaan dari yg atas itu
terima saja laa..
moge2...satu hari nnt ade perubahan laa
itu harapan kami setiap detik

tengs pade kamu kamu yg penoh emosi smlm
tengs pd kamu kamu yg memahami ape yg aku rase
tp jgn sbb ini kite membenci kerajaan
mungkin mereka terlps pandang ..
maaf kan saja..
harap tidak jd lg pd ms akn dtg

aku jd lucu...
mase aku membls komen kamu kamu
exec aku nmpk...jd .. dier mau bace juge
dan aku... sunggoh tidak sangke..
dier jadi tersentuh ..
laju2 dier amek rokok..mau ke toilet *dgn mate yg merah*
blk2 dr toilet.. dier ke arah aku..
cium ubun2 aku..
*itu mmg sikap dier dr dulu*
tp aku x pnh mrh..dier aku anggap spt abg aku
abg yg slalu dgr mslh adik nya
abg yg x pnh amek kesempatan
abg yg slalu cinta kan adik nya..
dier kater kn smlm.. "aku x sangke idop lps ko mcm ni"
aku senyum saje smbel kate.. "dh biase laa..dh x kesah"
dier jd baek sgt dgn aku smlm
*even sblm sblm ini pon baek juge*
hahahahahah
lucu kan.. ?? tp aku ttp berterima kasih ..
ttp hargai perasaan dier..
perasaan kamu kamu juge..

moge kite ttp bersahabat
moge kite ttp berkongsi cerita..
moge tidak terputus lingkaran ini..
sayang sangat pada kamu kamu

"kawan selamanya"

24 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

yeahhh... fwen 4 eva :x

-icha03- said...

hiihihi .. :x

Unknown said...

ahhh ttiba wa jadik addict plak baca blog2 kowang neh :X ...rasa cam baca novel..masuk ke jiwa..ahakz... :X

-icha03- said...

hartini.. ;) terus kn membace .. :X

Es hash ei Ka Ei en said...

cHa jgn skema sgt pangey dia hartini :|

pangey dia tinie je :p.. ni la geng bedah wisha n intan pan..

bedah bedah :))

-icha03- said...

chem..memula aku x sure sgt.. pas tny chi .. upenye dier ni tinie.. hahaha... =)

mochitsuki said...

huh.. aku tersentuh..
dan aku terkenang..
saat terakhir kali..
ayah aku.. menghembuskan nafas..
dia pon pegang ubun2 aku..
pastu.. dia cakap..
"jaga mak.. jaga abang"..
............. :(

nnti aku sambung..

-icha03- said...

Chi .. aku dh tau.. klu ko ckp.. "nnt aku sambung" means.. ko nk nanges kan.. ??
sabar yeee.. ;) kuat chi..kuat.. ;)

13may said...

gaya penulisan yg menarik!

:)

Es hash ei Ka Ei en said...

:|

-icha03- said...

13may..tQ

Anonymous said...

cha panggey aku hartini shem wakakaka :)) ..rasa cam dengor cikgu skola panggey aku jekk... :))

-icha03- said...

tinie .. buweekkkk

mochitsuki said...

tiap kali lawat this entry..
aku sebak..
sebak..
xleh aa..
xtau nape..
....
....

.::WaNiE::. said...

Huhuhu..cha ko ada kuasa psycho kot cha..hahahhaa

-icha03- said...

chi .. tamo la camtuh.. :*

wanie .. byk ar ko.. :p

.::WaNiE::. said...

dah arr..sok ko letak entry ko ngn jets lak...asek citer sedey jek..huhuhu..

btw = holiday nak blk ke ganu lor:p trip with kakak aku sefamily jgak..pulau kapas/kelantan/kuantan..mcm2 destinasi..huhu

-icha03- said...

wanie..tu laa.. aku tamo sedey2 lg.. x happening laa..
hahahaha...
citer aku n jets lom ade laa.. sbb dier tgh bizi..
hihiihi...

besh nyeee... ade kosong kee?? mo ikot.. lalalalalala

J u l i a 。.゜✿ said...

wanie !! singgah kuantan bitau ju ok !! *wink*

hi saye bloghopping. saye tatau nak lompat mana dah. so masuk sini.. best je baca. betul2 cam baca jurnal ! =)

dah dah.. jgn sesedih lagi k. meh nak pelok !
*hugz*

chenta said...

arrghh..kiyut nye kamu..
mari pelok... ;)

mochitsuki said...

dia mmg cute cha..
peminat fanatik patung tu..
ape ke namanye ntah..

-icha03- said...

CHi..ye ehh... hiihihihi

.::WaNiE::. said...

Ju..roger roger :P 3hari di kuantan huhu


Cha,ala xdek citer ko edit jek gambo ko ngn jets ala2 cover citer korea cam aritu..suka suke suke:P

-icha03- said...

wanie... ade2 jek... :p hahahaha...