April 30, 2008

:: 2 sahabat @ 2 situasi ::


semalam. ber sms dgn 2 sahabat
sahabat 1. situasi 1
dari si ketot itu
sangat hepi dier smlm. aku suke dia begitu
mau kuar carik2 kotak
dengan siapa ? dengan siapa itu yg buat dier suke sgt
aku tumpang bahgia
mst dia tgh senyum2 mase bace entry aku nih
tamo sedeh2 lg. skrg ni, cha dh lame x dgr rintihan2 sedeh kamu
suke yg ini la
jangan bersedih lagi oke
kalau pon dia itu tidak mau kamu
hanya mau maen2 kan jiwe kamu
kamu harus tabah okeh
cha kan ade ?? kate mau kawen same cha ??
*gelak gelak guling*
tetap begini ye si comot ku
cha lebiu

sahabat 2. situasi 2
ini yang aku risau kan
sunggoh. aku risau
sudah habis kate kate utk dia
kalau lah aku dekat :(
aku mau pelok dia sentiasa
mau dia tau, aku selalu ada
tidak mau jadi sahabat di bibir saje
di ruang blog ini saje
aku mau dekat dgn dia. ape jua situasi
tolong la. aku x bole tdo pk psl kau
aku sedih. sedih dgn sikap kau
sampai bile harus begini ?
tolong janji same aku
ape pon jadi. jgn di ulang perkara itu
Tuhan itu ade. mintak pade Dia. ngadu saje pade Dia
Dia lebih mendengar
aku sayang ko
ingat itu ...!!!!

9 comments:

(o_0) said...

yg ni 1 .. bagus sudah hepy .. tp jgn leka itu saje :)

yg no 2 .. kita ni kwn xsemestinye perlu ade sll.. kdg kala kehadiran kwn ni bisa bikin dia lemah.. asek nk dinasehat.. mo dipujuk ditatang..kalo yg jenis mo bangkit ..xmengapa.. ini semakin lemah utk ape.. maken nasihat maken teruk .. ishkk.. ape gne nasihat kita as kwn.. kalo xdihargai.. pokok pangkal diri sindri icha.. dia xmo bubah .. ape bley kita buat??? .. dia yg pilih jln idup dia begitu rupe..

*kalo ko jpe dia jgn dilepuk.. ko ketuk dlu pale nye.. muahahahah*

^-^icha^-^ said...

hanye arap dier berubah
itu saje

*mane bole ketuk dier*
huhuhuhuhuhu

mochitsuki said...

selalu tade idea mo komen..
pesal ntah..
:(

^-^icha^-^ said...

sbb..
ko pakai pc bos ko..
muahahaha =))

tinie said...

pakei pc bos =))

ciKenit said...

huhu.
si ketot tu hepi kejap je tu.
tau sangat dah.
sok2 kembali ngentan sampai jiwa ranap.
tapi... tapi...
*ngeluh*
ntah la.
*pandang male stripper*

cha...
jom kawen!!
;))

Anonymous said...

sy tau apa sy cite...
xde kaitan. Tp sy tgh sedi lg..
hehe...tp skg sy epi...sy xkn maafkan org yg wat sy.Aman betul rsnya..amat zalim ke?

^-^icha^-^ said...

tinie
chi kene pakai pc bos
padan muke dier
hahaha

ciki
tamo pndang2 pade male stripper tuh
kang ade lak yg cemburu
hahahah
ajak cha kawen ??
mari mari..
muahahhaha

anony
wahai incik...
lu bual ape seh ??
wa x phm laaa....

ciKenit said...

oke la.
*tutup mate*
huhu.
:p