April 15, 2008

:: kembali sudah ::

mau cerite tentang ape yaa??
mau berkongsi tentang ape ??
tentang percutian di bandung ??
hanya boleh di kata sangat seronok
betol betol buat kepala aku tenang
aku & kak yana. hanya ketawa. ketawa
duit tidak cukup. tetap saje ketawa
salah booking bilik. makanya kene byr lebih
tapi. tetap saje ketawa
kak yana kate, jgn ckp psl duet
kite dtg kan untuk hepi hepi
baeklah. terima kasih. mau gembire kn saye
beruntung aku punya dia. sangat sangat memahami
bukan sbb dia slalu beri ape yg aku mau
tapi sebab, hanya dia yg memahami aku
hanya dia yg tahu betapa aku sedang sedih
aku kate, "akak. org tamau beli ape2 utk jets"
dia hanye lihat aku. dia hanye lihat mata aku
dia tau aku tipu
dan akhirnya, aku beli juge

sepanjang 2 hari di bandung
kerja kami hanye menghabiskan duit
dan juge berposing untuk si dzul
dzul itu kawan kak yana. cameraman
jadinya, mcm2 style kami buat
semua pon pasti tau, aku & kak yana paling suke shoping
tapi, kak yana lbh lg
sbb dia punya rezeki lebih
tapi yg pasti dia x pernah lupa aku
aku paling suka layan dia shoping
mmg penat, sbb kak yana cerewet
tapi aku suke. aku saje yg boleh layan dia
tunang dia pon x larat agaknye

mmg betol la org kate
bandung mmg tempat besh utk shopping
ramai org malaysia & singapore aku jumpe
memang semua borong abes
kami juge. terase mcm org kaye. jutawan la beb
aku puashati. sbb dpt beli kan ole2 utk semua org di rumah
mak^bapak^juli^adek^alia^zisha^solehin^ecey^mael
puashati sgt
aku saje sudah beli hampir 10 helai baju
x masuk lagi kaen batik. tudung utk mak

sudah la. x pyh cerite panjang. yang penting sangat enjoy
aku mau ke sane lagi. mau menabung
aku mau bawa mak. mak mesti suke
sudah jnji same kak yana
kami berdua mau bawak mak masing masing
Insyallah
_____________________________

malam pertama di bandung. aku dpt sms. dari KL
dia bilang hati nya tidak tenang
dan di sudah buat bende bodoh
dia mintak aku tidak marah
jiwe nye betol betol kacau
pasti saje aku marah. aku sedih
x tau kenapa dia tidak tabah. kenapa dia tidak kuat
aku tak suke dia yg itu
aku mau dia bangkit juge mcm aku
bukan sbb aku ini, ade yg mau buat aku senyum
tapi. smpai bile mau begitu. sekurang kurang nye buat buat tabah
kemudian pasti boleh
aku suruh dia jage diri. jage hati. jage jiwe. jage rase
tuhan itu selalu ada
*aku sayang kau. mari pelok*

_________________________________

semalam aku smpai JB pukul 9.00 mlm
adek n mael yang jemput
rindunye kat dak 2 ekor tu
antar kak yana dulu. then terus pulang
smpai rumah, agih2 harta
suke sangat tgk semua org kat umah senyum
lagi2 mak & bapak
puas sungguh rase. bangge juge
bukan sbb aku x pernah beli ape2 utk diorg. tpi ntah lah

__________________________

kemudian berbual di telefon. dengan dia itu
entah kenape. dia itu mau buat hati aku sakit
kenapa asyik itu yang dia kata
itu kan sangat menyakit kan. tapi tetap saje di ulang
kate lah aku ape saje. aku tidak boleh bergurau
aku ini hati nya tidak keras
aku ini asek2 mau sedih2 saje
kate lah ape saje
tapi aku mmg tidak suke yg itu
kasihan sedikit pade hati aku nih
jangan asek di sindir sindir
saket. tau ??
akhirnya. sepuluh minit terakhir itu aku hanya diam
sampai line terputus sendiri
*selamat malam. aku tidur dengan airmata*
tp, tetap terima kasih
sebab selalu bikin hati aku tenang
tetap saje kamu paling kiyut di hati saye

aku dapat 1 ayat semalam
lupa sape yg bilang
lebih kurang begini
"awek dan gulfriend pegi mampos"
cool kan ???
aku suke..!!
_________________________________

"nyawe saye"

"aku dah letih. tapi kak yana ttp bertenage"

"yeeeeeeaaaaayyyyyyy..dapat mkn bakso in bandung"

"mari petik strawberry"

"muke puas. dapat pow aku. hampes"

laen2 pic masih pade dzul
dia n kak yana dua2 mc ari nih
jeles sunggoh aku
nnt, klu dzul dh kasi
aku tunjuk okeh!!
klu mau lihat la
:)

* baju love2 beli di bandung
giler murah. RM14.00 saje*

23 comments:

mochitsuki said...

aku lebeh tertarik citer..
linang air mata ko tu..
xciter pon :(

bj rm14.. murah :o
rm2 aa murah.. hehe..
lupe nak bg nasihat..
kat bandung.. kena pujuk lebeh2..
mo kasi murah..
hehehe..

ole2..
lallaa

-icha03- said...

chi
yg itu x pyh citer
sulit
hahaha

rm14 murah la dol
mane dpt sini baju labuh2 gitu harge camtuh
kat levis pon rm119 okeh
aku kn dh gemok
jadinye
kene carik bj yg leh kaber montot
muahahhaha

ole ole ??
ade..
tapi ntah bile boleh kasi
lalalala

mochitsuki said...

heheh... aku memain aa..
ole2 sesaje jek..
kasi kat anak2 buah sana..
ko selamat pegi samat balik pon..
da epi ni..

byk aa sulit..
sulit.. xyah citer :p

aku pon nak kaber montot gak..
aku lg sadis tau..
da le hp tggl kg mak metua..
pastu bli suar..
lg sadis..
rugi rm23 aku :(
kena slimkan montot ni..
cane ni???

-icha03- said...

chi
rajen2 la wat sit up
soh ciki ajar
dier leh wat 600 sehari
kdg2 800 okeh

heran aku..
x pdn kecik
tp kuat

*ampun ciki*

FareeNi said...

OOOo.. gi jakarta... ingatkan gi mana.. buat suspen jerk.. :p

-icha03- said...

reen
jakarta cuma mendarat saje
selebih nye ..
kat bandung
ko igt pegi mane reen ??
hahahaha

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

ole2 mels mesti yelekkk:-<

-icha03- said...

mels
lbh krg gitu la .. :|

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

tapela..
trime dgn redha:|

mlm nnt nk koling2 ehh..
leh ngakk.
ato kamo mao rehat2 saja

Oyin said...

yayyy!! cha dh blk ngan selamat ;))
moga balik ni ati sudah lg gumbira :x

kambeng7 said...

hurmm..
tak tau ape nak komen.
hanya mahu cakap.
selamat kembali ke tanahair.
meh sini hug hug sikit.

+ jgn serabutkan hati.mari hepi-hepi (aku mmg cume pandai ckp..hahhahha)

13may said...

bestnya!

:D

Es hash ei Ka Ei en said...

lg sorg wat aku jeles :-<

pegik bandunggggggggggggggggggggggggg

aku da sedapkn atie aku dah .. jakarta tu xbest .. brg mahal ..tmpt xmenarik cam bandung..

tipu tipu tipuuuuuuuuuuu

ko g bandunggggggggggg uwaaaaa....

xmo type dah..

tgh melayan perasaan yg jeles :-<

^pepg bce blog sume mo kasik aku jeles :(( ^

-icha03- said...

mel
smlm mmg bizi
kemas beg. kemas bilik :(

oyin
ats doa2 korang juge
selamat dah smpai

molly
rindu kamu
yg smlm aku sms tuh
rahsie okeh!!

13may
mmg sngat besh

chem
aku x kasi tau ko ke?
aku cuma mendarat saje di jakarta
tujuan asl mmg ke bandung
tp,
sbb dr JB tade ke bandung
so tpakse singgah jakarta dulu
tp, klu dari KL mmg ade

jangan jeles2 okeh
nnt ko mst smpai sane juge
tp make sure
bwk uwang banyak2
jgn jadik aku
smpai sane short duet
seb bek ade banker
huhuhuhu
*hug kak yana*

chik star said...

sudh blek
:)
hope semakin gembire..

cha jgn lupe ipload pic berbnyk k..
eyh ..
pokok strowbery dorg gtu eyh..?
syioknyer melancong.!!

H said...

ehem.
name ciki disebut2 nampak.
muahaha...
ape sit up2?
dah 2 bulan dah tak wat sit up.
tak gune.
duduk bodo2 kat umah pun perut maken kecut jadinye.
huhu.
:(

cha...
balik tang bandung tu cha sehat tak?
arini sehat tak?
ciki... ciki...
mo ngadu2 la.
mase cha ke sane.
dak pompan tu guris2 perasaan ciki lagi.
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
:((

-icha03- said...

bintang
nnt dh ade pic
cha kasi tunjuk
okeh..!!!

ciki
tu la
skrg dh maken kurus
x wat sit up pon bagus
dh tgk pic baru ciki kat fs
ngeri tgk
makan kasi byk
okeh..!!!

cha dh bace blog ciki
x abes2 dier menyalak
kan ?
ape la nk jd
sat gi cha pree kan diri
okeh..!!!
ntn cha buzz ciki

*pelok pelok*

Es hash ei Ka Ei en said...

bandung :-<

-icha03- said...

*tingat*

kambeng7 said...

err..ade tak gado-gado aku pesan?

-icha03- said...

tade tade
dh basi

mochitsuki said...

hehe..

-icha03- said...

ape gelak ??