April 10, 2008

:: semalam ::

rase hepi. rase seronok. asek2 maen sms. dgn si dia itu
gelak gelak. sipu sipu. hahah
aku rase mau stop kan mase
aku mau terus begitu. gelak saje
tapi. mane boleh. x kn idup ni asek mau gelak
lg pula. aku kn mau berangkat esok
jadinya mau bual lame2 dgn dia
mau gurau banyak2 dgn dia
nnt di sana, pasti terputus hubungan
haaihhhhhhhh

lps keje trus pulang. mau ke rumah kakak
ade hal di sane. lepas siap2 dpt sms. jets yg sms
kate mau jumpe. sblm aku berangkat esok
aku tanye kakak. klu aku pergi kejap bole tak
dia oke oke saje
so, aku sms blk jets kate "oke"
aku smpai umah dia dlm kol 7.45 gitu
amek dia n trus pegi mkn
agak debar2. tapi eksen tiada ape2. buat biase2 saje
trus lepak mkn yong tau fu
sudah lame tidak lyn di warung tuh
hujan pula. sedap mkn
aku cuba bual mcm biase. bual mcm kawan2
aku tau. dia asek2 pandang
tapi aku cuba saje untuk buat2 tidak nmpk
atau aku yang perasan. x tau lah
bual bual. tgk jam sudah hampir 8.30
dia pulak ade futsal
so. mari pulang

bila mau turun. dia kate
"nnt. hati hati. jage diri. jgn jln sorang2"
"tmpt org tuh. jgn percaye kat org2"
"jgn renggang same kak yana"
"baek.baek"

*senyum.muke yakin*

lps tuh. dia pegang kepale aku. lihat aku
"muke sudah cengkung. jgn skip mkn. oke"
aku gelak. aku kate. mane ade. sudah maken gemok
"jgn tipu. kite tau "
"oke.oke. nnt maken lg byk"

then aku pulang. hati rase sayu
aku sms dia. aku kate
"kite sdg cuba utk lupe sgale tntang dia"
"susah. tp kene juge. tidak mau letak harapan ape2"
"kite cuba same2 lupakan oke"

*tiade jawapan*

trus pulang. tidak singgah umah kakak
smpai umah. lyn csi. smbel2 sms dgn sahabat
sahabat yg sudah hilang jiwe katenye
dia kate, aku slalu ade ms dia nanges
aku jwb. mmg itu yg aku mau. ade di sblh dia. ape jua situasi
jauh. tp ttp mau dia tau aku ade
aku sayang kamu. jgn putus asa. jgn pernah benci dunia
teman2 sedia mendengar

kol 11 msk tdo. menunggu sms dr dia yg tidak dtg2
letih agaknye. so aku sms dia kate "gud nite. mimpi indah"
aku tidur dgn senyuman
terima kasih

29 comments:

H said...

huhu.
pandai ni blakon.
tapi takpe, trus kan usaha untuk kuat.
tu ade yang lain bole buat cha senyum2.
=)

ciki jumpe juge bulat.
tapi suda lain.
jalan asik peluk tubuh, tamau tangan tekena tangan dia.

gelak2 tapi dia tatau gelak itu semenanye hanya di luaran.
*tunjuk dada*
dalam ni dia tatau ati menanges2 tiap kali tengok dia ketawa.
seperti dia sedang gembira, cume ciki yang besedih.

teruk kan rase itu?
seperti tidak adil.
*senyum senget*

-icha03- said...

arap2 lps ni bukan berlakon lg
mau btol2
btol2 sudah lupe sgale
btol2 tidak berharap lg

jgn sedih lg ciki
at least sudah berusahe
biar dier x tau ape ade dlm hati
biar kite saje yg simpan
itu kn lbh bagus

*Senyum comel*

meh sini ..
*pelok pelok*

kambeng7 said...

+pelok die kuat+

terima kasih ye...

-icha03- said...

x pyh terima kasih
ini ikhlas dari aku

*pelok kembali*

mochitsuki said...

tade idea lak..
nnti komen.. :(

-icha03- said...

chi
sile sile
sile pikir dulu :p

13may said...

semalam yang hangat... :D

-icha03- said...

x hangat oke!!
biase2 saje :p

Anonymous said...

tp apsal kt cni mcm hangat jek... :D

-icha03- said...

hangat ke ?
mane ade ?

Anonymous said...

mane awk tau hangat ke x..??
ntahlah..tetibe jek rase mcm sgt hangat..haiihhhh..

arghhhh...!!!!

bior jelah..:D

-icha03- said...

sye tau la
sbb sye ade di tmpt kejadian smlm

ape yg hangat seh??

Es hash ei Ka Ei en said...

mepek je la dak pasan kiyut nie @-)

-icha03- said...

chem
mane ade pasan
dia mmg kiyut oke

*pandang dia*

Es hash ei Ka Ei en said...

semakin pasan la dia :-"

huehuehuehue..

^xmo pndg dia ^

weh jgn pndg lelame.. kang ko sesat di jakarta sbb pk dia saje :-ss

Anonymous said...

chem
sy sedor..tp nk wat cane..:D


awak
sy x taip pun pasal smlm..
hmm..bior jelah..janji awk eppy.. :D

-icha03- said...

chem
tolong jgn pndang dia oke :p
biar saye saje..
hahahaha

awak
haaaihhhhh :-<

kambeng7 said...

dak kiyut tu dulu lagi kiyut
pandang Icha
jeles skit kan?
dulu aku pun minat tgk die
sbb die kiyut

bole la die pasan sebaldi..hahhahha..

-icha03- said...

mol
tu la
rase nyesal x pndang dia ms dulu2
mase tu tgh cinte rabak
hahahahah

skrg baru pasan
ade gak dak kiyut dlm vf tu ek ??
huhuhuhu

*pandang dia lagi*

H said...

cha...
amboi, men pandang2 lak dia.
*tarek muke cha*
tu pandang sane tu.
kapatebang pi jakarta sok.
;))

-icha03- said...

ciki
ala..
kasi can arrrr...
nnt dh x leh pandang2 lagi :p

*packing baju*
tata ciki
hahahha

H said...

ah.
eksen ni.
menci....
huhu.
:((
*pandang koyie*
eh??
hahah...

-icha03- said...

pndang koyie??
herrrrrrrrpppp

*pandang qushairi*
lalala

H said...

uik?
tak bole ek cha?
pandang qushairi takpat kenyet2 mate same dia.
ngan koyie bole.
:p

cha miang!

-icha03- said...

miang skit jek
hahahah

Fadli said...

ade orang wat dia senyupm mlm2.. bestnya dia...

erm...

mlm td nak gosok bj..pastu senyap [-(

huh

-icha03- said...

padli
sowi. sowi

kambeng7 said...

kedit die abis la tu..ngeheee...
(trus klik exit)

-icha03- said...

mol
heerrpppp