April 7, 2011

:: ujian bertulis ::


hari ini, kejap lagi, tengah hari kang, pukul 2.30 petang
ada ujian bertulis
di mana, ape jawatan, tak payah la aku cerita
nanti aku cerita lain kali. ye?
hhhihihi
dah lama tak pergi ujian bertulis
last dulu aku pegi masa ujian bertulis untuk PTD
masa tu aku tengah pregnant 4 or 5 bulan kot
ni tiba tiba ada panggilan lain pula

harap harap ada la rezeki aku kat sini
tapi itu lah, satu apa pon aku tak baca
macam mana nak tawakal kalau sendiri belum usaha
kan?

moga dipermudahkan; ye tuhan?
moga kau beri aku rezeki ini; ye tuhan?
insyallah

eh, kamu kamu
doa kan aku ye?
terima kasih

6 comments:

Anonymous said...

sempat lg.. huh!!

*tp gua slalu mendoakan utk kejayaan lu.. bkn utk ini shj*

(o_0) said...

jgn lupe kalo xleh jwb esei lukis katun yg cam gmbr tu eh.. wakakakakakaka.. gud luck!!!

budakpemalas said...

Selamat menjawab!! ;)

^^AnGGun^^ said...

gud luck cha! =)

♥naematulsaadahismail♥ said...

all the best sis,,
keep on updating..
your stalker ni selalu stalk :D

-icha03- said...

incik somi
tenkiu
gua tahu
:)

chem
hahaha
lukisan aku,
mantap!!!

budakmalas
dah slmt jawab
tp
x tahu la
betol ke tak
hahaha

mels
hikkss
:)

naema
haaha
x sangke ade stalker
aniwei
tenkiu
insyallah
akn di update sll
:)