June 9, 2011

:: letih ::

letih
kalau ikut rase, nak stop jek
patah balik KL
macam macam sangat
terutamanya letih nak ulang alik
sampai umah lebih kurang pukul 7.30pm
bukan bole terbongkang terus
nak kene layan anak
kesian dia
lepas tuh nak kene tolong2 kemas or cuci baju
ye la kan, kalau duduk rumah sendiri,
aku cuci baju kul 12 or 1 pagi
kalau kat umah mak ni, tak kan nak ikot kepale aku pula
memang letih la sebenarnya
kadang tuh, tengah nyusu kan aryan, aku dah tertido
letih
nak tengok tv pon tak sangat da sekarang
kadang pon tertido depan tv

nampak macam bahgia aku dok umah family
senang hati
memang la, tipu la kalau aku tak bahgia. kan?
tapi tetap juga, tak sama macam kita duduk rumah sendiri
semua boleh ikut kepale sendiri
walau itu rumah mak bapak aku
tak kan pula aku nak buat perangai sendiri
kan?
lagi lagi dah ada anak
siang nya, diorg dah tolong jage kan anak
so malam nya, aku pula la kan yang kene tolong mak aku pula

kadang rasa kaki macam nak tercabut
letih memandu
hari hari jem yang mencabar juge
kiri kanan lori gile besar
huhuh
kecut perut maakkk

tapi, macam aku cakap ari tuh
bukan senang nak senang
tak apa la susah payah sikit
ni untuk kebaikan aku juga
dan aku buat ini semua untuk keluarga aku
moge tuhan kuat kan hati aku
tabah kan perasaan aku
dan cuma satu aku minta, moge aku tak jatuh sakit
kalau aku sakit, siapa nak tengok kan aryan
mak aku pon bukan sehat sangat
moge semua baik baik saje. insyallah

^-^

2 comments:

(o_0) said...

yg tang jem tu la aku xsukaaa...
kesiannnnn

the price u have to pay... kena kuat .. kena gagah.. ko kan supermummy... heheheh

Anonymous said...

lily.. ke amelia..?? huahauhau