June 19, 2011

:: selamat hari daddy ::








"hye daddy, assalamualaikum
sempena hari bapa ni, aryan nak ucap kan "selamat hari daddy"
aryan minta maaf sebab berjauhan dari daddy
aryan minta maaf sebab tak dapat bersama dengan daddy
i hope, u okay daddy!!

daddy, you are the best in this world
daddy dah berkorban banyak sangat
aryan harap, kita tidak lama macam ni
ye daddy?
aryan dah letih nak tumpang kasih kat bapak orang lain
aryan rindu daddy
kadang tu, aryan termenung macam teringat daddy
kalau dengar suara daddy kat phone, aryan rindu
ape pon, hari bapa ni bukan la penting sangat
hari hari lain pon tetap hari bapa
hari hari bila pon, aryan tetap sayang daddy
take care daddy
i luv u
we luv u
cepat balik JB
aryan rindu!
mummy pon rindu!
*hug hug*"



-ikhlas, aryan-

_______________________________


sayang
gua cuma nak ucap selamat hari daddy
maaf. kita berjauhan
maaf. kita tiada
hingga hari ni, lu sudah jadi yang terbaik

gua tak pernah minta lebih
cuma; gua minta kita lekas kembali bersama
itu sahaja
sakit rasanya begini
kesian aryan
tapi takpe. gua sabar. jangan kelam kabut
bila semua stabil nanti

semoga, lu tetap jadi daddy terbaik sampai bila bila
semoga, lu tetap tabah nak harung hidup sorang
semoga, lu tidak berubah hati
semoga, lu tidak melupakan kami
take care, sayang

-ikhlas, mummy-

2 comments:

Anonymous said...

speechless...

(o_0) said...

hepy bapak day