March 11, 2008

:: ayuh senyum ::

aku rindu
pada hal, sudah bilang sama chi & agus aku tamau menulis lagi
tapi.. sudah laa..
lupa kan saja apa yang berlaku
jadi nya, aku di sini ..menulis lagi

bukan sedikit kata2 yang aku dapat dr kamu kamu
terima kasih
aku terharu
terima kasih kerna sentiasa ada
terima kasih kerna selalu membantu
baru aku tau
bukan sedikit yang sayang
terima kasih yaaa
sangat hargai itu

aku janji pada seseorang
aku mau kuat spt dia
sesungguhnya..aku kagum pade dia
dia kata, sakit yg dia tanggung lagi teruk dari aku
tapi, dia boleh hadapi itu semua
seharusnya, aku juga..
aku harus hadapi ini semua ...
sudah la yaa...
bangun .. bangun ...
mari kita tersenyum

*senyum*

_______________________________________

mari kite bercerita
sudah masuk 11/03/08
masih lagi aku terima hadiah
*terharu*
^rantai kiyut dari alia
^thai silk dari bos (dia br pulang dr bangkok)
^esprit tshirt dari ecey
^devil bear dari annnaa a.k.a anna_rizt (vf)
aku sudah 27 tahun
seakan x sesuai utk hadiah2
tapi...rase terharu sgt bila dapat
aku yg sedih pon boleh tersenyum


______________________________________

ermm...aku juge punya hobi baru
kumpul rantai2 labuh ..
ada sape2 mau bantu utk tambah2 ..?
hihihihh ...
no laaahh..hanya gurau ..
baru ada 3 koleksi yg kiyut
akan di tmbh lg..
lihat saje nnt .. ;)
mari lah tiru ...
*merujuk pade sesorang*
hahahah


____________________________________


smlm ke jusco tebrau
ecey mau beli smthing di esprit
smbel2 bantu aku utk dpt kn voucher di situ
aku sudah dapat member card esprit
dan skrg aku perlu belanja lagi rm100 utk dpt kan voucher rm100
arap2 abg nizar sudi belanja rm100 di situ
jadinyaa..aku bole dpt voucher rm100 nnt
sebelum 16/03/2008
haaaihhhhh



_____________________________________

balik dari jusco ..
bilik sudah bertukar wajah
langsir & cadar baru
aku suka
macam ade semangat baru
mlm tadi.. tidur dengan senyuman
nyenyak smpai ke pagi ..
terima kasih mak..!!


_______________________________________

ari tuh..wanie ada mntk aku post pic
tp..ms tuh aku btol2 tiade senyuman
tapi sekarang..aku sudah kembali tersenyum
sila ... lihat wajah saya
masih ada kesedihan ke ??
masih ade kesayuan ke ??
aku arap sudah tiade ye, kamu kamu
aku sudah letih bersedih
mari kite bergembire..


31 comments:

mochitsuki said...

jum partyyyyyy :p

-icha03- said...

marriii... >:D<

chik star said...

wah..
sudah appy..
ske ske!!

cute lar rntai bear tuh...
:))

-icha03- said...

star :: kiyut kan.. tu laa.. hihhi

.::WaNiE::. said...

cha ni jahatla

tengok bear yg besar itu

ia sangat comel

tapi cha jahat

sbb bila cha senyum

cha telah menenggelamkan kecomelan bear itu

sbb cha lagi kiutt dari bear itu

:D

welcome back >:D<

-icha03- said...

wanie :: aku rindu nk reply komen2 ko.. tapi dh bape ari sabar... :( sbb tiade kekuatan utk itu...
tapi tidak skrg... ;)

aku rindu kamu ..

Es hash ei Ka Ei en said...

mo beli rantai pjg juge.. mo tiru :|

=))

welcome beck .. huhuhu..

slmt memulakn idup br >:D<

-icha03- said...

chem :: sile tiru yee.. hahaha...

tengs yee..x pernah jemu dgn saye.. :(

aku sayang kamu

Unknown said...

WELKAM BEK >:D<

ahh lega tngok cha kembali tsenyum :)

-icha03- said...

tinie :: semua sbb kamu kamu.. ;) terime kasih ...

.::WaNiE::. said...

chaa...thai silk tu lawa nya cha

:(

pinjam =))

Ms Haslina said...

merah..tanda berani..BERANI BERUBAH UTK MENJADI LEBIH BAIK ...

semoga bahagia selalu :D

kambeng7 said...

yey dia suda senyum...

kambeng7 said...

err kalau mau tiru bole tak?
ngee...
(lalu hati bkata - sejak bile lak aku suke pkai rantai? mau cuba bgaya spt dia? hurmm..tak selese.)

ok tak jadi tiru..peace!

-icha03- said...

wanie :: lom di jahit.. cane mo pnjm ?? .. :p

haslina :: terima kasih atas doa ;)

molly :: ade2 saje kamu .. :p hahahha...
*aku tau ko xkn tiru punye* =))

Anonymous said...

cha suda senyum.
yeay!
^.^v

tamau nanges2 lagi oke?
ngadap ym same ciki ngan muke comot & sememeh tak kiyut.
:p

kite kuat bersame.
oke?
;)
*gosok2 pale cha*

~Ciki~

-icha03- said...

ciki :: seharusnye begitu .. ciki juge yee.. harus senyum ..

mari kite tabah bersame ..
ape pon jadik..cha slalu ade utk ciki...
n cha tau..ciki juge slalu ade..
dats y la.. cha tepon ciki mlm tuh..

moge kite akan terus senyum lps ni.. =)

*pelok pelok*

Es hash ei Ka Ei en said...

SYG KAMU JUGE :*

balikkkkkkkkkkk sambill flying kiss :*

-icha03- said...

chem :: mariiiii.. :*

Anonymous said...

suka nyer tgk akk kembali ceria..

kan best mcmni..

nti kt tambah kan koleksi akk tau..

nti mau pinjam card esprit bole??

hihihi..

(~_~) = siti = (~_~)

-icha03- said...

siti :: pasti boleh deh .. tolong spend lg rm100 .. akak mau voucher tuh... pls..pls... hihihhi =)

YUS :: tengs ;)

.::WaNiE::. said...

yelor cha..aku pinjam aku suh mak aku jahit tapi saiz aku la..hahhaha

Es hash ei Ka Ei en said...

siyes ni mo tiru dia .. mo caik rantai pjg tu ..

erkk bp ye harga nye :-ss

mne nk caik kat KL nie #-o

-icha03- said...

wanie :: wawawawa... melampau la tuh.. :p aku tunggu present dr terengganu ni .. lalalal

chem :: tamo bilang.. [-(

.::WaNiE::. said...

cha,
nanti..
hahaha

-icha03- said...

wanie :: baek .. :) hahaha

Es hash ei Ka Ei en said...

=))

xmo bilang sudah..

td aku suda caik ..

adess beso a rantai yg pjg .. yg halus sume kecik je :( ..

pastu buah dia .. giler punya mahal :(( ..

xmampu nk beli .. satu buah rm 90 :-ss ..

:-<

-icha03- said...

chem :: hahahhaa...tu maknenye.. aku x restu :| .. =))

Es hash ei Ka Ei en said...

xrestu eh .. ah xkire mo caik juge..

sempat ni sblm FD ..

lalalala.. :-"

-icha03- said...

hahahaha =)) hampes sunggoh.. :p *tumbok perot*

Es hash ei Ka Ei en said...

*tepis* .. muahahaha..