March 31, 2008

:: bosan ::

tiade ape. hanye mahu letak pic. mau semua tau. aku sudah oke.
xtvt last weekend. ade BBQ di umah. semua berkumpol.
sambel2 bincang psl ank sdr aku yg mau kawen
stres..!! makcik dier x kawen2 juge lg
snap pic wit CT n alia
CT pesan ms nk blk "cik..tamo sad sad oke."
aku kate "sudah tidak.sikit la"

esoknya. anta alia n nurul ke asrama
aku x drive. mael yg bawak
fun juge. gelak gelak.
blk nye singgah jusco. amek mmbr kad di Roxy
ade cap cantek . mau amek 1 nnt
kemudian pulang.
boring
tp cuba utk senyum
sekurang-kurang nye aku cuba.
kan?




__________________________________________

aku ini mase dgn jets, agak kurang kasih sayang.
hanye aku yg beri beri beri
hanye sedikit yg aku terima.
bukan mntk lebih. x pnh mntk ape2.
hanye mntk perhatian. tp itulah. tiade.
hanye bertahan. hanye berharap.
tp sume sudah berlalu.
mungkin dia mmg bkn utk aku

skrg ade "dia" yg agak caring
mahu buat aku senyum. mahu buat aku gelak
mahu aku rase yg aku tidak seorang
jadinya, bila ade yg begitu
aku rase laen. rase dihargai.
tp tadi, dia kate jgn rindu dia.
sedikit kecil hati
tp mungkin betol
mungkin dia hanye utk buat aku gembire
tade lebih dari itu
*wake up dada*
kamu itu bukan siapa siapa
*sile pandang cermin*

*baeklah*

7 comments:

Anonymous said...

bukan mcm tu la..awk sumthin pade sy..sy sgt windu awk..sgt syg awk..tp..TUHAN LEBIH MENGETAHUI..

ღ'*•.¸alin ladybird¸.•*'ღ said...

ala makin tomei nye la si bdk icha nie.. :p

.::WaNiE::. said...

hmm

tenang...jangan pikir apa2 secara terburu2.

H said...

yahaha...
bace kmone yang kesatu.
caya lah dada!
:p

Es hash ei Ka Ei en said...

pengakuan jujur :|

Oyin said...

luv u :|

Anonymous said...

epi kamu sudah epi...cepat pulih ya ;)