March 6, 2008

:: untuk kamu kamu ::




:: SEBUAH KISAH KLASIK UNTUK MASA DEPAN ::

Jabat tanganku
mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu seakan tidak bertemu lagi

Bersenang-senanglah
Kerna hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti
sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Kerna waktu ini yang 'kan kita banggakan di hari tua

Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...

Mungkin diriku masih ingin bersama kalian
Mungkin jiwaku masih haus sanjungan kalian

6 comments:

Anonymous said...

napa icha nie.. aduhlaa.. jgnla benar benaran apa yg ditulis mohon simpang..:-s

Anonymous said...

pesal air mate aku mengalir nie bile aku hayati lagu ni.. damn!

Es hash ei Ka Ei en said...

agus sensitive skang nie :-s

mochitsuki said...

hmm..

.::WaNiE::. said...

cha,
risau sgt kat ko ni
cuba paste gambar baru ko skrg.
nak tengok dah kurus ke
mata bengkak ke
meh sini nak tengok muka org yg sangat2 disayangi ramai nih..>:D< everything will be fine sooner or later...ok ;)saat bahagia pasti akan tiba..kita kene tunggu dgn sabar n tabah..lagi besar dugaan kita lalui, lebih lagi kita akan hargai kebahagiaan yg kita dapat d masa depan cha ;)

Damya Hanna~ said...

bila nak tuwun kl lagik? jum jejalan... smlm nampak sorang mamat kt area kondo umah aku, mcm muka jets. sebijik gile wpun aku tau bukan. tetiba aku teringat kat ko :p