March 1, 2008

:: sabar lah hati ::

smlm blk lewat dr opis
mls mau pulang awal
sepanjang jln blk..dlm keta
aku asek tingat2 kate2 na..ms ym dgn dier
na marah aku ... nasehat aku .. bising2..
haaiihh....sedih...terase ...
tengs my dearest sis
kasi sis nasehat mcm2..
sis lebiu
tp na... nk wat camane ??
sis ttp tunggu dia..oke..

dlm keta..aku sedih sgt2
aku layan lagu sheila on 7 .. rindu pule dgn lagu2 diorg
tp..maken lame..maken sedey pulak ..
so...aku tuka..on lak cd tipe x
biar ganaz skit .. tp..
lagu2 dier pon ade yg lirik kene batang idung aku
ntah laa....aku x begitu kuat smlm
aku meraung-raung dlm keta
pd ms same..dpt sms dr kak yana "biru ke kelabu ??"
aku mls nk rep sms tuh..
aku juz rep.."nk pelok bole ??"
lelaju dier rep.. "nape pulak ni?? "
maken kuat aku nanges...aku ngadu segale
aku mau call ..
tp...buruk sgt aku rs nanges2 tepon dier
so..sms2 saje..
tp..kak yana yg aku knl mcm tu laa..
x pnh pon nk mng kn aku
dier mst slh kn aku juge...
n juge jets..
dier kater.. "ejat syg ko tuh.. ko jgn la serabut2 kn pikiran dier "
"lelagi ni nk befday ko..mst dier lg tertekan"
"mst dier risau x dpt nk wat ko hepi"
"dier tgh bizi sgt agaknye..kasi dier space laa"
huhuhuhuhuh
pastu...smpt gak dier sms lawak...
"ejat ni nape ekk..?? nk kene lepuk agaknye "
"nk kate april fool lom lg "
"ko sabar la...jgn pk bukan2.."

pastu...aku rep...

"nk tdo ngan akak sok...bole ??"
dier kate..."bole...sok kite jmp ekk"
haaihhh...tp..x jd nmpk nye ari ni..
aku pulak ade hal..
len kali kite tdo sesame ekk
mcm dulu2...

haaihhh... senang ati aku dgr dier pujuk
so...sms tu abes gitu...
yerp..yerp...
aku sabar..
sabar lah hati...
_____________________________________


ini wajah saye hari ni
itu adelah exec saye yg saye sayang
dier sgt baek..
dan dier adelah penglipur lara saye
huhuhuhuh
tengs 4 d shirt ekkk ;)
sgt cool
^-^

8 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

icha sayam..
cha, ju tukar link baru ni. i need ur email address. or u can email me if u want to.
ehh kat juliacandylips ada last entry. ju nak lebih hati2 memilih kawan lepas ni. =D

-icha03- said...

dearest ju ...
cha dh emel pade ju yee.. sile cek.. n cha juge dh bace entry ju..
b cool gul.. ;) dat gul sbnr nye memalukn diri sndirik saje.. ;)

Es hash ei Ka Ei en said...

kem slm exec :|

stuju la sme sis yana tu..lepuk je jet tu b-(

mochitsuki said...

exec ko da kawen ke blom..
kasi cocok aa..
hehehe..

-icha03- said...

chem :: sayang la mau lepuk :p

chi :: dh tawen laa.. ank sorang.. hampes ko :P

mochitsuki said...

keciwa la..
lennn...
ada sesape lagiii..
nexxxttt...

Es hash ei Ka Ei en said...

ampes chi =)) ..

-icha03- said...

chi :: biol ke dier ni.. hahahhah

chem :: rosak dh ni .. :))