August 22, 2008

:: jage diri ::

dia ke perlis. malam tadi
telefon aku sebelum berangkat
berbual yg pelik2 yg buat aku resah gelisah






aku sms dia
aku kate, yg aku x suke dia cakap bukan2 mcm ni
lempang nak???
lagi pula
aku kate, dia dh jnji mau jumpe aku ujung bln nnt
dia mst pegang janji
tolong jage diri
tolong pulang utk aku




nanges nanges aku call kakde
(kakde + adek + dia +merangkap + bakal + adik + ipar + aku)
kakde sangat manis
dia pujuk aku, kate jangan pikir bukan2
tapi, hati aku ttp je risau





niat di hati mau call mak dia
tapi, nanti risau pulak mak dia
jadi, aku pendam saje




moge, dia selamat pulang
kamu kamu
tolong doa kan juge ye
moge kekaseh saye selamat & sihat sentiasa





org klu nk jln jauh
memang sll ckp pelik2 ke ?
haaaaaaiiihhhhh

9 comments:

(o_0) said...

saje je tu kut nk uji brp byk ko syg dia :| .. muahahahaha

relax bebeh..

doa dia xdek pape .. blk nnt bwk ole² :p

blur " ~ " specky o_O said...

biaselah...jln jauh kan :D

aku pon ade gak sum1 tu jln jauh.... korea lak tu :((

tp da 2 kali p sane....aku da mcm oke sket la...

tgu ole2 je dr die 8-> =p~

Oyin said...

Insya Allah xder pape...
ermmm...aku juin dia gi sana jer lh eh...leh tgk2 kn dia muahahahaha

kunang-kunang said...

chem,
but still risau
hope dia selamat pulang

olyn,
aku nk ole2 gak
oke

oyin,
miang nih
huh!!!

.::WaNiE::. said...

cha, biasalar tu..kadang2 ada hari yang kite merasa sangat emo :D

cmomoc said...

ha ah.. mmg camtula... org nk pi jao mesti ada buang tebiat sket..

chik Star said...

xade paper la.
biase la tuh.
kekdg kite sje suke amik berat psai hal yg bukn2.
:)

Dyana Halim said...

kekaseh dh blik blum?
;)

arap sume sehat2 je..
*lame x singgah*

kunang-kunang said...

dia sudah pulang
n dia sehat sehat saje
alhamdulillah =)