August 9, 2008

:: rasa kami ::

macam mane kalau
kau ade kekaseh
kekaseh kau jauh sangat
tiba masa kau rase sungguh sungguh rindu dia
sungguh sungguh mahu jumpa dia
sungguh sungguh perlu dia
dan kau juge sedar
kau kene paham yang
kau tidak bole suruh dia dtg jumpa kau
sebab kau dan dia, sama2 sedang tiada duit
sama sama sedang kesempitan
dan dengan sebab itu kau harus simpan segala rase rindu kau
saket. tapi kene tahan juga
kau rase sedih yg sangat sebab rindu kau sangat dalam

kemudian, ape kau rase
bila
tiba tiba, kau dpt sms dari kekasih kau lbh kurang begini


"aku smpai dlm pukul 4.30 - 5 pagi gitu"
"jgn lupe amek kat bas stand oke"


ape kau rase ?
kau nk tau ape aku rase?





aku tak keruan sepanjang hari
aku akan termenung tgk timbunan baju aku
mane satu yg aku mau pilih untuk jumpe dia
aku resah gelisah jek nk tunggu ke pagi
aku xkn tidur sepanjang mlm
sebab aku takut aku terlajak tidur dan x sedar bile dia smpai
dan jauh dlm hati aku
aku susah sungguh mau gambar kan ape yg aku rase
aku rase, aku sangat bersyukur sebab kenal dia
sebab rindu kami sama
dia tau bile aku perlu dia
bukan kah itu indah ? huuurrmmm ??






kekaseh
terima kasih
mahu ketemu aku di sini
hari ini


-mrs kunang kunang-

13 comments:

(o_0) said...

alahaiii..

indahnyeee..


*jeles niii :( *

aku wendu nabil .. bile agknye dia nk jpe aku ek 8->

Intan said...

best nya 8->

romantik jugak kudut ni kan :D

^^CoMeL^^ said...

beshnyeee...
klu comel dtmpt cha,mmg rase tharu bangett!!

sgt romantik:x:x
muga idop kamo smaken bahgia..
n btmbh2 bahgia:*

Anonymous said...

chem
rindu nabil ??
x phm...x phm...

intan
kadang2 saje
bukan sll pon
ihihihihi

comel
terima kasih
doa kan sll yee ;)


-icha-

(o_0) said...

bf br aku selps piere :| .. namenye AHMAD NABIL BIN AHMAD :x ..

muahahahahaha.. aduiiyaiii jatuh chenta nieh 8-}

Anonymous said...

chem,
miang
buuuuuuuweeekkkkk

*tumbuk muke ko laju2*

-icha-

(o_0) said...

ko tumbok la cemane pon .. aku da angau.. da xdpt diselamatkan ..

oh NABIL :x ..

pssttt tlg weh pinangkn NABIL utk aku :">


lalalalala.. 8-}

Anonymous said...

chem
gile ko nih
*tepok2 kepale ko*


-icha-

Anonymous said...

nape jek sam5 x keruan pilih baju..?? sbb last2 mamat tu mesti nk gak baju "Naff2" x puteh mesti itam..tu jek..huhuhu..

tp..ko mesti pkai gak baju kaler ijo gak kan..?? kan..?? huhuhu..

tp kan..ko ttp jek cumil walo ape pun ko pkai..melainkan kaen batek..lalala..

x suke tgk pompan mude pakai kaen batek..buwukkkk..huhuhu

Anonymous said...

en. anony,
itu la
asek2 baju tu juge yg dia suke
x phm..x phm..

ijau tu kan kaler wajib
x tahu kee ??

cumil ekk ??
timer kaseh
*pipi merah*

nnt
aku nk pakai juge kaen batik
dulik la cumil ke tak
lalalalal


-icha-

^^CoMeL^^ said...

icha

suda pasti!!
mesti doa punye utk kamO!!
aceli saya wendu kamO la cha..
bile tah punye rezki jumpe kamo

*sadis*
*mo pelok kamo*

Anonymous said...

mels
timer kaseh
insyallah
ade jodoh nnt
kite jumpe
okeeeehhh ;)


-icha-

^^CoMeL^^ said...

tah bile la kan:-<
wendu mo dgr sore manje kamo lor..
nnt senang mo koling2 kamo
bleh ngak:-D