September 25, 2008

:: ari ni. siyes aku malas..!! ::

malas arrr mau apdet

ari ni aku rase ngantok
ari ni aku rase x besh
ari ni aku rase mcm bosan



ohh yeee..
ari ni aku pakai kasut baru
tu pon aku dpt dgn harge yg bwh rm40.00
heh


tu pon bukan aku byr
tu..tu... ank sdr aku yg bayar
tu laaa..sape suruh gaji dia lg banyak dari aku
kan dah kene pow dgn makcik
hahaha



dan yg penting
kekaseh kate, dia suke kasut tu
dia kate, sepsi
heh


dah arrr...
aku nk layan movie
aku nk tgk the grudge
pastu nk tgk cite ayat ayat cinta


*psstt... tadi, pagi pagi mak kekaseh dah tepon aku
tuu..tuu...ank kesayangan dia x bgn bgn tdo
mak kekaseh suruh aku kejut kan
sbb dia dh malas nk kejut si kurus tuh
haaaaihhhh
*geleng geleng pale*

dia siap pesan
"cedot ckp kat dia. klu xnk bgn juge,
cedot xnk kawen dgn dia daa.."


amcam??
sempoi tak, bakal mak mertua aku
heh.

5 comments:

blur " ~ " specky o_O said...

mls nak updet pon

ko updet gak :p

pjg gak ko menaip

huhuhuuuu :p

best dpt bakal mak mentua spoting banget tuh 8->

kem slm mak :">

Dyana Halim said...

:)
sempoi giler mak mertua..

mmg best ar..

.::WaNiE::. said...

bagus sungguh bakal mak mertua

mak mertua aku sembang apa pun aku xpaham..10patah dia tanya..setengah patah pun aku xreti nak jawab..hahha

(o_0) said...

aku tau nape dia xnk bgun..

sbb dia xnk g keje pakai batik :|

=))

smlm jpe dia pakai batik kuning :|

cam dak nerd pon ade =))

oppsss

kunang-kunang said...

olyn
pnjg ekk ?
hahahaha
kemslm ke?
baek baek :p

dyana
hiihihi

wanie
kene blajar ni
speaking ganu
hahahaha
(dh cuti ni dak ni)
huh...!!!

chem
nerd nerd pon
ttp kiyut kan? kan?
hahahaha