September 22, 2008

:: kasut ::

agaknye, sume org pon bershoping ek minggu lepas ?
tuuu, si wanie tecik tuh
shoping juge yeee??
aku x shoping
tapi tengok tengok saje

ari tuh, mase ari khamis
ikot kak yana buke puasa di New York Hotel
tu pon, aku malas mau pegi tapi kak yana pakse juge
sebab byk tmpt kosong dia kate
kat sane jumpe si ayang
wawawaa...dh lame ni x jmp
jmp juge si linda, smaken tembam tuh
pregnant la kate kan

lepas jek buke puasa tuh, terus ke city square
niat di hati, kitorg mmg mau carik kasut
kasut raye la konon
tapi, aku ni slalu macam ni la
kalau dh pusing pusing tuh
lepas tu, klu aku nmpak baju utk kekaseh
mesti aku beli untuk dia
pulak tuh, cantek cantek pulak baju yg aku nmpk
betol betol menggoda aku
last last aku amek 2 pasang utk kekaseh


*pssstttt....aku ckp dia, aku beli sepasang saje
nanti dia ngamuk. dia ckp membazir
xpe laaa...klu dia bebel bebel
aku ; *tutup tinger*


arap arap dia bekenan laa
huhuhuhuhuh
lepas tuh, kire tak jadi lah aku nak beli kasut tuh


lepas tuh, semalam aku kuar lagi
teman kazen aku mau lihat lihat kasut juge
pergi ke jusco tebrau
ade la yg aku bekenan
tapi masalah aku kan
kalau nak beli kasut yg jenis ladies ni
ermmm..macam, kasut tinggi ke, kasut sepsi2 ke
memang masalah bagi aku kalau harge dia 50 ke atas
kenape ekk ??
klu harge dia dh 60 lbh ke, 100 lbh ke, mst aku giler lokek mau beli

tapi, aku heran sebab
aku x kesah pulak nk beli kasut kasut macam
nike ke, converse ke, adidas ke,
yg harge dia semua 100 ke atas
kenape ekk ??
aku ni memang dh kene sumpah x bole pakai kasut gitu gitu ke
gitu gitu yang ala ala ladies tu
alahaaaiiiiiiiiiiiii



jadinye, aku tak beli lagi kasut tuh
tapi, nanti kene beli juge
sebab, memang dh tade kasut ni

10 comments:

Anonymous said...

dot tipuuuuuuuu!!!nnti raye tamo maafkn..huh!!

kunang-kunang said...

erkk..!!!
x kn la tamo maaf kan
huhuhuhu

.::WaNiE::. said...

Huh xmo maafkan org dosa woo:P

Cha, aku mana ada shopping:p aku beli heels jek sepasang..tu pun utk p keje weh..kalau kata utk raya nanti laki xmo belikan lain plak haha

Eh cha, aku xpakai kasut2 nih xsuke..tp aku beli heels mesti nak kene 50 kebwh kalau x aku rasa membuang jek duit :D

Anonymous said...

b hanye akan maafkan kalo dot beli Btg Buok 50 peket..no diskaun.. huh!!!

kalo x..tdo luar..lalalala

Dyana Halim said...

canteknye layout baru dia..

giler kejam kekaseh cha ni..no diskaun kalo x tdo luar..isk3...

smpi ati biarkn cha tido sorang..

cha, yana pun sama tak suke kasut ala ladies nih..penat la kalo nk jln..lenguh lutut..nasib badan la kn..hehe~~

kunang-kunang said...

wanie
ade gak spesis aku ekk
tp, klu ko pakai heels
mst cumil
kan? kan?

b
kene tdo luar?
kejam ni..
kejam tau..

dyana
cantek ekk?
timer kasey =)
sesekali bole laa pakai
kan?
klu selalu, patah pinggang

.::WaNiE::. said...

cha, aku xpakai sipar pun comel cha..hahahha

(o_0) said...

cite kasut plak ..

aku ni asek xdpt je tuka kasut opis aku yg da haus giler.. licin lak tu :((

LovelyAyangazli said...

icha..owh..icha rupenye si kunang²...

ingat sape tadi jenguk umh sye..muahahah...

jumpe gak icha ari tu berbuke kat NY hotel kan..nape makin kuwus cha?
sakit ka? atau senang ati bersama org tersayang..ahaks :-J

kunang-kunang said...

wanie
ye la..ye laa..
x pakai ape2 pon comel
huh..!!!

chem
tingat psl ko ssh nk cr kasut
size tade ekk
hhuhuhuhu
tamo tuka kasut psl nk save ke??
tau la nk pegi melancong
buweeeeeeeeeeeeekkk

ayang
lerrr...
x tahu ke ??
ape jek ayang ni ...
maken kurus ek ?
psl puase la nih...
x saket laa..
ati sll jek bunge2.. =)