September 16, 2009

:: mood raya sudah mari. sikit ::



lagi berapa hari saje nak ber lebaran
aku & encik suami sedang semangat mengemas rumah
semalam, kitorang ke downtown
sebelum tu lepak kat Mcd mane ntah
jumpa paiz, aban ngan ehem ehem & boy
dpt la aku makan nugget
nikmat

pastu..memandang kan dari jauh
dah boleh nampak ketiadaan parking di downtown,
paiz telah bermurah hari hantar kitorang
sebab umah paiz dekat jek,
so dia bole la datang semula amek kitorg kang
terima kasih banyak2 la kat paiz
sudi bantu ibu ngandung ni
memang ramai pon situ
letih gak jalan
maklum la...sekarang dh tak bole jln byk2
saket pinggang

mcm nk patah..huhuhu
tapi oke laa
puas hati juge harge harge nya
dapat la 3 barang
barang ape? tak payah kasi tau la yee
ihihihih
tapi masih ada yang tak cukup
sebab dah penat sangat, aku balik jek
tu pon sampai umah dekat pukul 2am
sampai sampai jek, terus pasang
cuma kat pintu je x pasang lagi
kang ngamuk lak jiran dengar kitorg mengetuk
balik kang encik suami buat la
^-^


"rumah yang belom siap lagi"
"rak tv.rak tv.rak tv"

*chi. post la pulak pic umah ko
........................................................................

untuk raya kang
memandang kan aku memang x reti nak masak apa2
so, aku di tugas kan untuk nganyam ketupat
naseb la...ade juge bende yang aku pandai
hihihi
arap2 tak la banyak sangat
risau gak, sebab buat setahun sekali
takde la expert sangat
mesti terkial-kial menganyam
aku cuma pandai buat ketupat bawang saje

"encik suami, ini la ketupat bawang"
_____________________________

berbual dengan sorang kawan tadi
aku arap dia tabah
dan moga moga
dia tetap gembira sambut hari raya tahun ni
jangan sedih sedih ye
^-^

7 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

x der uper bawang pon ahahaha...huhuhu x mo ajk kita dtg umh ker :P

dewi said...

ichaa nak tgk gambar terbaru icha mengandung.. sweet kan kan

Intan said...

cha - aku cam kenal frame yg tergantung kat dinding umah ko tuh hikhik :P

mochitsuki said...

cha... rumah aku cantek sket dr..
rumah ko.. hehehe..
tp isi kosong gak..
ala.. aku xbli ape2 yg baru..
tuk rumah br aku..
bajet tade aa wei..
:(

yng pasti.. langsir skirt..
menjadi idaman rumah aku..
asalkan ada kan.. hahaha..
tu pon mak mertua punye..

*ko balik mana dulu ni??*

(o_0) said...

buat nk beli rak tv???? kan nk beli tv lcd skrin .. gantung je la .. lalalalalalalala

-icha03- said...

anna,
klu sudi..
sile la ke umah
hihihi

dewi,
alahai...
rindu nyee...
nk tgk pic ke ?
takmo laa..
buruk la muke ibu ngandung ni ..
nnt la yee.. :p
aniwei,
tengs sudi jengah sini
*pelok pelok*

intan,
tu laa..
cantek kan..
aku pon mcm kenal..
:p

chi,
klu cantek..
meh la upload pic..
nk gak tgk..
nk tg ko jempot aku dtg umah
mmg takde laa..
huh ..!!

chem,
cilakak..!!!
b-(
tunggu esok...aku upload pic baru
lalaalalalala...

(o_0) said...

owhhh ko dpt eh brg tu smlm ... huhuhuhu.. kan aku ckp kedai tutup!! pi g buat ape..