May 3, 2012

bermula

genap 2 bulan aku tak update apa apa kat sini
entah la kenapa
bukan la takde masa
bukan lah takde cerita
dan bukan juga tak suka
tapi entah lah
tak tahu kenapa
tiap kali buka, mesti jari macam kaku
hisshhh
kasihan follower follower i yang tak seberapa tu
hahahha

hari ini 3 mei 2012
genap setahun aku di johor bahru
dan genap setahun aku di century total logistics
bermakna juga sudah genap setahun aku berjauhan dengan suami
setahun meninggalkan teratak comel kami
dah setahun tapi masih belum ada keputusan untuk langkah selanjut nya
biar lah. biar lah dulu
cuma berharap hati masih kuat di antara satu sama lain
berharap moga semua akan baik baik saja

dan oh ye, semalam 2 mei 2012
genap 3 tahun kami bersama
sebagai suami isteri
sekejap sudah masa berlalu
3 tahun dengan seorang putera
begitu membahagiakan
dengan si kecil itu yang sudah macam macam
tiap yang dia buat begitu menyenangkan hati aku
perlahan-lahan minda nya terbentuk
cuma masih belum petah bercakap
insyallah tak lama lagi la tuh

tak tahu nak cerita apa lagi
nanti nanti cerita lagi
doa kan aku rajin selalu
insyallah. ruang ini tidak akan kosong lagi :)

p/s
nanti aku update cerita untuk mac & apr
hahahaha...
banyak benda yang jadi..
nanti aku kongsi yaa??
^-^



rindu??

4 comments:

Naed Halim said...

rinduuuuuuuuuu~~~~~ ;)

Emynz said...

Macam blank nak start dari mana kan ^_^

-icha03- said...

dyana
alahai...
sebak nyeee....

mynz
itu sebab laa...
huhuhuhu
aniwei...
miss intan...!!!

mochitsuki said...

ntah ko niii