May 21, 2012

:: tentang perasaan ::




rasa malas. rasa tak semangat. rasa letih
haaihhh
tak larat betul nak hadap rasa ni sorang sorang
oh tuhan
beri aku kekuatan
semoga kuat untuk hadap ini semua

nak type panjang panjang pon takde mood
rasa malas mengatasi segalanya
time time gini rasa nak tidur je
nasib baik orang kat rumah semua paham
nasib baik ada anak yang selalu menghiburkan

incik suami yang jauh di mata
usah dirisau keadaan kami
usah dirisau rasa aku
insyallah
insyallah semua boleh di kawal
semua boleh di atur
doa yang baik baik saja
gua oke. insyallah oke
^-^

__________________________________________


eh oh ye...
siapa tonton "Oh My English" ??
rancangan yang sangat bagus
sila la tonton
kadang kita rasa ayat kita guna dah betul
tapi rupanya salah
so..mari tonton OME ni sama sama
untuk improve our English

setiap Ahad @ 10am @ Astro TVIQ

6 comments:

Anonymous said...

ermmmm...

Es hash ei Ka Ei en said...

nk dtg bulan la tu..

oh my malay!!

hahaha owhhh aku dok la tgk iklannye tak pernah tgk rancangan nye.. ahad eh..

ZAR said...

lepas tngok bleh ngorat awek omputih.

Emynz said...

Mmg pun , nak nak kalo sejuk. Kalo di layan mmg ape pun x bolehhh , hihss... Pape pun chilax mate :d

e!ya said...

badan letih, lemah terasa mau tido jer..kan besh klu leh lepak2 di umah..tibe3 jer kan hehe Oh MY PEMALAS!!!

mochitsuki said...

harusla... aku dapat tgk tv..
haihhh