October 29, 2008

:: ::

seronok nye minggu ni
baru naek keje hari ni
dan aku perlu kerja lagi 2 hari saje
esok dan lusa
lepas tuh, cuti lagi
indah nyeee
seronok cuti lama lama ni :)


aku tak nak cerita apa apa pasal aku cuti hari tuh
biar saja aku simpan dalam hati
kadang kadang, ade masa kita perlu rahsia juge
kan ?
lagi pon
aku bukan artis. kan?
heh


aku rase, lepas ni
aku dah tak nak cerita ape ape psl kekaseh lagi
bukan la tak cerita langsung
tapi. aku akan kurang kan sikit sikit
bosan ye?
heh.


biar la cerita indah kami berdua nih
kami simpan sendiri
yang penting
kamu kamu tetap doa kan aku dan kekaseh, okeh?


okeh. berhenti cerita pasal tuh
hari tu, aku pegi tgk ajid
igt tak psl ajid
dia masih jek koma
tangan & kaki dia kene ikat
sebab, klu dia tersedar
dia akan meronta untuk cabut segala wayar kat bdn dia
dan. aku juge terserempak dengan perempuan tuh
entah. x tahu nk kate ape
cinta. kan bole buat org jadi makhluk yg paling bodoh
nk kate ape lagi? kan ?


molly dah kawen
cantek.
aku? entah la bile
semua Tuhan punya kuasa :)


owh yeah
aku dh sehat
sehat sangat sangat
terima kasih
"my medicine"

4 comments:

.::WaNiE::. said...

cha, sperti aku katakan kepada officemate aku..aku ada mood nak cili mulut orang sbb chilli flakes domino byk nih, meh sini ppn tu aku cili2kan kejap...huhu

13may said...

tak terkomen saye :)

-icha03- said...

wanie
garang nye
x padan kecik :p

13may
heh
pegi la rep komen2 kat blog awk tuh
hahaha

haslina said...

molly x ajak saya...sedih jea..
tp semoga dia bahagia dan kekal selamanyer..amin