October 8, 2008

:: yang terindah ::

di sebelah dia sepanjang 5 jam lebih
menemani dia memandu dari johor bahru ke kuala lumpur
sejauh lebih kurang 370 km
tidak sedikit pon mata aku terlelap
merakamkan saat saat dia menyanyi untuk aku
tidak sedikit pon tangan aku terlepas
ape lagi yang boleh aku kata kan ?
semua tentang dia sangat indah
sangat mengagumkan aku
aku terlalu sanjung dia ke ?
bukan itu. tapi lebih kurang begitu
dia memang indah


aku kata kan pada dia
kalau nanti nanti
Tuhan itu tidak izin kan untuk aku dan dia bersama
aku mahu dia tahu
aku ini, sangat sangat bahgia di samping dia
sepanjang lbh krg 6 bulan perkenalan ini
terlalu bahgia


kalau nanti nanti
memang ditakdirkan dia bukan tercipta untuk aku
aku sangat pasti, sesiapa pon yg akan dia damping
adalah paling bertuah. sangat bertuah


aku mahu jadi yang bertuah itu
jadi tolong
doa kan aku dan dia
selalu bersama
terima kasih



16 comments:

^^CoMeL^^ said...

ameen...
muga si kudut milik mu dunia akhirat:*

Anonymous said...

ini olang manyak tipu ooo..
x tdo konon..sbnrnye kan..ini olang.. siap amek bantal sy slm kete tuh pastuh baring atas riba sy ketika sy sedang drive..

ye ye jek ckp x lps skali pun..pentipuuu..huh!!!

^^CoMeL^^ said...

anony

tk lepas sebb tido bmimpikn sidia..
kan cha kan

*bodek*

Anonymous said...

mel~ sbnrnyer sy nih xderla indah mane pun.. icha jek yg suke membesar2 kan..

sy ni byk sgt kurangnye..suke jek mawah2 icha..

dia tahu la..

Damya Hanna~ said...

betuahnya ko... ntah bile aku lak nak rase betuah cam ko :-j

molly said...

semoga u guys kekal sampai ke anak cucu :0
n moga kakak bahagia selalu!
;)

^^CoMeL^^ said...

anony

sebb dia syg kamo ..
dia selesa dgn kamO..
itu dia rase indah sajek bsama kamO ...

bile kte suka n syg seseorg tue..
kte kena la trima stiap kekurangan n kelebihan yg ada pada dia:-)

betuah kamO dpt org mcm cha taw..

en anony
sila jaga cha bek2 ya..
jgn sesekali kecewakan dia n persiakan dia
*warning*

Dyana Halim said...

incik aswad, sume owang de baik buruknye tp dimata sang kekaseh sumenye indah belaka..

;)

jaga cha baik2 walopun xpnah jupe dia..

kunang-kunang said...

terima kasih atas komen korang
terima kasih juge atas doa doa
amiinnnn

.::WaNiE::. said...

huhuhu cha, tido kat peha masa tengah drive?

Nanti dah kawen pun jangan tinggalkan sume itu

Sbb aku pun masih aja mcm tuh..huhuhu

Dont worry aku yakin this time he is urs. Aminnn

(o_0) said...

[-(

Oyin said...

nah aku topup 10sen....apa lg...gi kawen arr [-(

Anonymous said...

indahnya percintaan 2 sejoli ni

kunang-kunang said...

wanie,
arap2 mcm tu la
tengs

chem
apsl?

yin
huh..!!!

anony
smoge selamanye.

nama saya c i k n a e m said...

saya suka jengah blog kamu kakak.. sangat suwit... bile la mau jumpe org yang sayang saye mcm si dia kamu sayang kamu .. semoga bahagia itu milik kalian berdua ..

Intan said...

moga takdir menyebelahi ko & kudut :))


samat ari raya icha :)