October 11, 2011

:: diet - hari satu ::


*stok makanan aku, sekarang*


oke. semalam timbang. oh..oh..oh.. 57kg u'ollss.....
(mati la aku ni laki aku baca)
seronok sangat tinggal bersama emak
sarapan ade. balik umah dinner dah sedia
kadang kadang mak begitu rajin buat kan supper
wah.. heaven...!!
amek kau..berat badan naik dengan girangnya

aku dan seorang rakan ofis
sama sama nak turun kan berat badan
ada dapat menu diet untuk 3 hari
menu tu ulang ulang untuk 3 hari la
aku tak nak share dulu
tunggu nanti lepas 3 hari
kalau ada perubahan, aku share
kalau aku tak share, maknanya takde perubahan la teewwww
hahahahah

jadi. doakan aku!!
moge dapat menurunkan berat,
sekurang-kurang nya 3kg untuk bulan ini
kalau lebih, lagi bagus. alhamdulillah

^-^

7 comments:

e!ya said...

walaweiii diet tuueee..tp ok apa baru 57kg aku dah lebih dr ko sikit huhuhu demok jugak kan..

(o_0) said...

aku skrg dlm 53-55 ..
yeahhhh...

chaiyorkk..

♥naematulsaadahismail♥ said...

memang heaven kalu tinggal dengan mak.hehe..
saya naik je berat ni kak..
hadoi..bf make us feels hungry manjang eh..

ganbate kak icha...

-icha03- said...

aya
kau dah anak 2...
oke la tuh..
aku ni baru satu tau

chem
wah.. dh kurus ekk
caiyok..aciyok..

naematul
ape nak panggil eh?
sebb id panjang sgt
hahahah
bf mmg wat lapar
tp bf juge sng kurus..
trust me..!!!
;)

Anonymous said...

bf = senang kurus..?? statement tggla statement.. ko tgk blik.. 57 KG!!! WTF!!

♥naematulsaadahismail♥ said...

panggil naem je.hehe..
okay..saya tunggu saat sy kembali kurus.hehe

budakpemalas said...

all the best!!

jgn kurus sgt tau.. skang pun cantek ;)