October 20, 2011

:: last 2 days ::



cerita satu






selasa @ 18/10 ari tu befday incik bos aku
the big bos
aku terpaksa lupa kan sebentar diet aku
sebab godaan nasi beriani gam tu sangat sangat mencabar
lagi lagi makan dalam dulang
perrghhhh ... heaven oke
satu dulang 4 orang
kalau ikot kan hati, memang nak sangat tambah lagi
tapi sabar...jangan ikutkan sangat rasa
dah berapa hari tak jamah nasi
jadi nya, hari tu rasa nikmat sungguh
hahahahah

__________________________________

cerita dua

semalam @ 19/10; aku mc. demam + batuk + selsema
dok umah dan tidur sepanjang hari
ubat yang doktor tu bagi sangat bagus
alhamdulillah, sehari saja selsema dah kering
dah takde berair-air dah hidung aku
batuk pon dah kurang
bersin pon dah hilang
tenkiu doktor. sebab bagi saya mc
hik hik hik

actually, aku jangkit dari aryan
dia yang demam + batuk + selsema dulu
so far, dia dah oke juge la
cuma hingus masih ada dan batuk pon masih ada

sepanjang tidur tu, dia memang tak kacau aku
dia wat hal dia sendiri
tu pon mak aku tengok tengok
patot lah dia senyap saje
rupanya tumpah kan air
pastu dia lari kat aku yang tengah tidur
hisshhh.. budak ni
tapi naseb baek dia tak merengek sepanjang aku tidur
kalau tak, tak dapat aku berehat
tenkiu sayang
^-^


*gambar lama*

6 comments:

(o_0) said...

comeiinye aryannn..

brp dah berat ko??? aku maintain 54.. 2 hari gak xmkn nasi.. tp bkn sengaja.. sbb xdek selera.. tgk period mmg xdek selera je nk nasi.. kalo min ada dlu.. confirm tibai mcD KR .. hahahaha

Anonymous said...

aryan = dedi = memahami... huhuhuhu

-icha03- said...

chem
ntah bile berat aku jd 57kg..
gile ah
ni br turun sekilo
tgh usahe lagi ni...

dedi
ye aah..
memahami sangat..
hik hik hik
tenkiuuu...
<3

Ella debab said...

"naseb abek" wahahahahahahaa....
*maaf, tergelak lebey :)) :| oke bye

-icha03- said...

typo..
dah btol kan
ciiiss...
huh :p

mochitsuki said...

tomeiiii...