August 9, 2012

:: aryan - raya ::






alhamdulillah
cun
walaupun, masa mula mula dapat
aku agak cuak
sebab tengok macam besar sangat
dan macam panjang sangat
tapi bila try kan kat aryan
fuuhhhhhhh
nice nice laaaa
dan boleh pakai lama tuh
sebab panjang dan pinggang nya adjustable
sampai dia tinggi kang, masih boleh pakai laahh
biar lama lama biar jadi lusuh


cukup lah ini untuk aryan
bukan ada pegi mana mana pon
daddy pon tak cuti
huk huk huk
tengok lah siapa yang sudi bawak kami jalan jalan nanti
ewaaaaaahhh ... 
^-^

*mummy punya dress
tak payah la tunjuk 
hik hik hik
dah cun da tu
muahahahahhahahahahahaaaa


13 comments:

annapeje said...

comel nyerrr rasa nk beli jugak hehehe eleh daddy keje lps neh daddy n mummy duit dah cukup bwk g jalan2 best2 !

.::WaNiE::. said...

comel gile dia pakai :P

mommy nye dress =.="

-icha03- said...

anna
beli beli..
cepat sebelum harge naek semule
hik hik hik

wanie
ape? ape? ape?
:p

janna said...

cantekkkkkk :)


vitagen x abes2

e!ya said...

alahh kiutt..siap dgn posng penuh bgaya tue..xleh tahan nieh..sure mummy yg ajarkan..

Es hash ei Ka Ei en said...

nsb la kecik lagi eh.
kalo tak ada lak gegurl mengorat.
huhuhuhu

cun!!

-icha03- said...

kakde
itu kan minuman wajib
hik hik hik

aya
yg silang kaki tu,
mummy x ajar
itu mmg style dia dari dulu
hahahah

chem
hahah
romeo la kaannn
:p

Emynz said...

siap silang kaki tak tahan tu hahaha. adeh
comellll!!

kimi said...

wow cantekk la dress mommy.. beli kat ne? wish hv it too hiks~~~ (ur silent reader)

-icha03- said...

mynz
nnt bole knl2 kn dgn intan
hahahahaha

kimi
hye there..!!!
beli di thepoplook.com
memang cantek2 pon kat sane
tp kene cepat
kalau lambat memang setel laa
;)

kimi said...

alaaa... dah abiss... huhu :D

NURUL JAMIAN said...

YEAHHHHHHHHH CUN CANTIK LAH

-icha03- said...

kimi
kaaaannn
situ mmg lajuss gilosssss
nanti mesti restock
kene follow kt fb
then boleh tau ...

nurul
tenkiuuuuuuuuuuuuu ;)